Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2003
‎Gaztela eta Leongo Juntak “Kontsumitzailearen Oinarrizko Gidaliburua” aurkeztu du gaur, kontsumitzaileek beren eskubideak ezagut ditzaten eta, hartara, Espainiako herritarren %70 inguruk ez dakiela horren inguruan dituzten eskubideak. Guztira, 2.000 ale argitaratu dira, eta udaletan, kontsumitzaileen elkarteetan eta beste erakunde batzuetan banatuko dira.
2004
‎Zuzendaritza Kontseiluan, Gobernuaren ordezkariez gain, kontsumitzaileen antolakundeetako, toki administrazioko, enpresaburuetako eta merkataritza ganberetako kideak eta sindikatuak ere egongo dira. Agentziaren eginkizun garrantzitsuenen artean, kontsumitzaileak defendatzeko eta babesteko politikak zehaztu, planifikatu eta gauzatu ditu, bai eta merkatuaren diziplina eta prestakuntza eta hezkuntza kontrolatu ere, kontsumitzaileek beren eskubideak ezagut ditzaten. Ildo beretik, Agentziak kontsumoaren arloko gatazkak konpontzeko bitartekaritza eta arbitrajea sustatuko ditu, eta kontsumoaren arloan diharduten administrazio publiko guztiekin eta Europako erakundeekin lankidetzan eta lankidetzan aritzea aurreikusten da.
2006
‎Ekimenaren helburua da hainbat komunitatetako emakume landatarrek beren eskubideak ezagutu eta defendatzea.
2007
‎Bistan da: jendeek beren eskubideak ezagutuz geroz, Herriko Etxerat zoatzin galdezka; eta Herriko jaun horiek kexu.588
2011
‎Batzuetan, emakumeak ikasle izatetik irakasle izatera pasatzen dira, behar diren ezagutzak eskuratu ondoren. Emakumeek autoestimua hobetzen dute, lanpostu hobeak lortzen dituzte, beren eskubideak ezagutzen dituzte eta beren komunitateetan parte hartzen dute. Adibidez, Mónica Joj, Maya Kiché emakume indigena, Intereden programan parte hartzen ari da.
‎“Emakume gisa baloratzen hasi ziren, ekonomikoki lanpostu hobeekin gainditzen eta beren negozioak administratzen”, azaldu du Joj ek. Irakurtzen eta idazten ikasi ondoren, emakumeek autoestimua hobetzen dute, beren eskubideak ezagutzen dituzte, konfiantza dute haiengan eta “harreman aberasgarriak ezartzen dituzte beraientzat eta beren komunitateentzat”. Haien ezagutzak oinarrizkotzat jo daitezke, baina funtsezkoak dira, eta batzuei aukera eman diete Garapen Kontseiluetan eta hainbat batzordetan parte hartzeko.
2012
‎Hezkuntza jasotzeko aukerarik ez izateak, ikasteko aukerarik ez izateak edo ikasten jarraitzeko aukerarik ez izateak, aurrera egitea eragozten du eta pobrezia aktiboaren zirkuluari eusten dio. Hezkuntza ezinbestekoa da etorkizun oparo baterako, kalitatezko enplegua lortzeko, emakumeek beren eskubideak ezagutu eta beren erabakiak har ditzaten, edo haurrek beren gisa jardun dezaten, familiak mantentzeko lanik egin gabe. Emakumeak eta neskak, hezkuntzarik ez izateak gehien eragiten dienak Irudia:
2014
‎Autoestimua hobetzea eta ahalduntzea bultzatzea Irudia: Esku Batuak Antzerkia oso baliagarria da emakumeek beren eskubideak ezagutu, elkartu eta defendatu ditzaten. Helburu komun batekin lotzen ditu, autoestimua indartzen du eta proposatzen dena lor dezaketela jakiteko behar den indarra injektatzen ditu.
2018
‎Gaitz da jakitea zein izanen diren hispaniar penintsularen itxura aldatzen ahal duten nahasmenduak... Zer nahi gisaz, euskaldunek beren eskubidea ezagutzen dute eta jakinen dute betearazten. Ez da hala, lagunak?
2022
‎Zaila da, gazte anitz gizartetik kanpo gelditzen baitira, baztertuak. Ordura arte ez zuten haiek kudeatzen beren banku kontua, orduan ez dakite nola egin, ez dakite zein elkarterengana jo laguntza lortzeko, ez dituzte beren eskubideak ezagutzen... Ez da batere erraza.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia