Emaitzak: 7
2002 | ||
Horretarako praktiketan, portaeretan eta erakundeetan barneratuta dagoen ezkutuko boterea azaleratu da, hizkuntzaren monopolioa ekidinez, norbanakoek eta taldeek diren eta izan nahi duten zentzua eta esanahia gizarteratzeko, hitza? izan dezaten, | beraien bizitzan eragina izango duten erabakietan parte hartu eta beraien zerbitzura jar ditzaten. Eta ez norbanakoak eta taldeak gutxi batzuek efikazia, kapitala, abstrakzioa irizpide izanik hartu dituzten erabakien zerbitzura. | |
2009 | ||
Herritarrek ez dute aparteko interesik zientzia eta teknologiari buruzko gaiekin, beren eguneroko bizitzan baliagarriak ez zaizkien gaiekin, behintzat. Hau da, | beren bizitzan eragin zuzena duten neurrian sentitzen dute herritarrek zientzia eta teknologiarekiko interesa. Hala, zientzia eta teknologiaren hiru arlo nabarmentzen dituzte intereseko gisa: | |
2011 | ||
Eroski Fundazioak eta Down Españak nabarmendu dute faktore horietan jardun daitekeela. “Janari dibertigarria! ” proiektuan jolas interaktiboa sartzen da, eta ingurumen faktore horietan eragiten du, Down en sindromea duten pertsonen autonomia eta | beren bizitzari eragiten dioten funtsezko gaiei buruz erabakitzeko eskubidea errespetatuta, besteak beste, osasunari dagokionez. Programa ludikoak aukera emango die Down sindromea duten gazteei ohitura osasungarriak hartzen lagunduko dien tailer bat egiteko. | |
2015 | ||
Haurrei zerbitzu eskuragarriak, inklusiboak eta kalitatekoak ematen zaizkiela bermatzea, hezkuntzan, lehen haurtzaroko zaintzan, osasunean, etxebizitzan eta kulturan. Adingabeek | beren bizitzari eragiten dioten erabakietan parte hartzea sustatuko duten mekanismoak ezartzea. | |
2016 | ||
Ahaldunduz, norbanakoek | beren bizitzan eragina duten erabakien gaineko kontrola hartzen dute. | |
2021 | ||
Hiru lurraldeetako foroen emaitzak eta ondorioak ikertu eta, alor desberdineri buruzko eztabaidak kontuan hartu eta, gai batzuk kezka sortzen zaie, | beren bizitzan eragina ukanez. Beren bizi proiektuak garatzeko ezintasuna bistakoa da, baita horiek gauzatzeko baldintza materialen beharra, bereziki kalitatezko enpleguari eta etxebizitzen eskuragarritasunari buruz. | |
Aitzitik, egiturazko hertsadurek politikoek eta ez politikoekbaldintzatu egiten dute gazte askoren agentzia gaitasuna eta herritartasun aktiboa garatzeko ahalmena. Bada, gazte horiek | beren bizitzei eragiten dieten auziei buruzko erabakiak hartu nahi izango lituzkete, baina ezin dute edo ez dakite hori nola egin. Horrek segurtasunik eza, frustrazioa eta beren bizitzaren gaineko kontrolik ezaren sentsazioa eragiten dizkie. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
berak | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Elhuyar Zientzia eta Teknologia | 1 (0,01) |
Herria - Euskal astekaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
berak bizitza | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
berak bizitza eragin | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |