2002
|
|
Norbanakoak
|
bere esku
duen ezagutzaren zati garrantzitsu bat sozialki eraikia den heinean, alegia, norbanakoaren munduaren pertzeptzioa bere ingurukoek eta bere kulturak baldintzatua eraikia den heinean, badirudi bidezkoa litzatekeela, eta beharrezkoa gainera, arreta bereziz begiratzea jatorri desberdineko beste norbanakoek izan dezaketen ezagutzari eta beste horiek esangurak sortzeko erabil ditzaketen mekanismoei....
|
2008
|
|
Hala, inguruneko informazioa edo esperientzia aldez aurretiko kategorietara moldatzen da eta egitura kognitiboa ez da aldatzen. Hau da, testuingurutik jasotzen duen informazioa
|
berak
duen ezagutzaren egituran barneratuz doa pertsona.
|
2012
|
|
Ez da juizio bat Kantek zehazki konprenitzen zuen moduan, juizio hori beste modu askotan conprenitzen ahal da, eta conprenitzeko modu bat da ezen juizioan esaten dena materializatu egiten dela, realizatu, eta signoen kasuan gainera juizio hori sintetikoa da (ongia dario beraz, osagarria delako) eta a priorizkoa, hau da, ezagutza unibertsala erakusten duela (hortik ere ongia dario, ezagutza unibertsala ezagutza santua delako). Beraz, guk arestian, nekatu gabe, demostratu dugu ezen ezagutza unibertsalik ezinezkoa dela cosmos material honetan, baina Jesusek, Bere signoekin, badu demostratzen
|
Berak
baduela ezagutza unibertsal hori, erakutsi ez badigu ere. Zer ondorioztatzen ahal da hortatik?, Jesus, eta Bere ezagutza, ez dela cosmos honetakoa?, eta beste cosmos batekoa bada cosmos hori, bistan dago, goragokoa dela?.
|
2017
|
|
Horrek adierazten du nik Bestea objektu gisa atzemateak, probabilitatearen mugetatik irten gabe eta probabilitate horren beraren kausaz, funtsean Bestearen oinarrizko atzemate batera igortzen duela non eta Bestea jada ez zaidan agertzen objektu gisa, baizik eta ‘pertsonazko presentzia’ gisa. Hitz batean esateko, Bestea objektu probable izateko, eta ez objektuzko amets, bere objektutasunak ez du igorri behar jatorrizko bakartasun batera nire eskumenetik kanpo legokeena, baizik eta funtsezko erlazio batera, non eta Bestea agertzen den ez nik
|
beraz
dudan ezagutzaren bitartez baina beste modu batean. Teoria klasikoak hizpidean daude giza organismo ikusi orok zerbaitetara igortzen duela aintzakotzat hartzen dutenean, eta zerbait hori dela bere probabilitatearen funtsa eta bermea.
|
2022
|
|
Bere RSCa kudeatu nahi duen erakunde baten konpromisoak eta hobekuntza prozesuak behar bezala zehaztu behar dira, zein diren jorratu beharreko alderdirik garrantzitsuenak. Enpresa
|
berak
duen ezagutzaz gain, bere interes taldeek ikuspuntu osagarriak eman ditzakete enpresa jardueraren eraginei buruz, eta, aldi berean, hobekuntza prozesuak garatzeko jardunbide onenak zehazten lagun dezakete. Ikus dezagun ez garela jabetzaren balioen arabera definitutako enpresa etika batera mugatzen, baizik eta RSCak interes taldeekin elkarrizketa inplikatzen duela etengabeko hobekuntza prozesuak elikatzeko.
|