Emaitzak: 6
2002 | ||
Bi ondorio desberdin atera daitezke unibertsitateen azterketatik. LehenaEHUren nagusitasuna, tesi guztien %45 irakurri direlako | bere sailetan. Dena den, unibertsitate bakoitzaren ikasle kopurua, Historiarekin lotutako ikasketak, irakasle kopurua eta bitartekoak aintzat hartzen baditugu, nagusitasun hori murriztu egitenda. | |
Gogora dezagun Niño k esandakoa Madrilgo UniversidadComplutense delakoari buruz: | bere sailaren irudia kontserbadorea zen, Historia Politikoaren nagusitasuna agerikoa baitzen eta gai jakin batzuen inguruko kontzentrazioa begi bistakoa. Gure kasuan, beraz, sentipen bikoitzarekin egiten dugu topo: alde batetik, beste herrialdeekin konparatuta atzeratuta dagoen historiografia osatudugu; bestetik, ahalegin handia egiten ari gara atzerapen hori gainditzeko. | |
2003 | ||
Fakultateekiko lotura ere beste faktore bat da, EHUren kasuan, bereziki lagungarria zen, irakasleak ez ezik, ikasleak lortzeko. Beste arrazoi batzuek lotura zuzenagoa dute UEUrekin, eta bereziki | bere sailen antolaketarekin. Ez da harritzekoa, adibidez, Zuzenbideak eta Soziologiak jende gutxi biltzea argitaratutako egitarauan ikastaro horien xehetasun gutxi zegoen eta. | |
2009 | ||
Errealitatea, gertaerak, ez dira berez sailez sail gertatzen. Irakurleak gertaerabakoitza | bere sailean kokatuta irakurriko du biharamunean, gertaera horren berriaorrialde horretan joatea berezkoa bailitzan. Baina horren atzean erabaki subjektibobat dago: | |
Horregatik sortu behar izan ditugu goiko 16 azpisare helbideak. Baina gerta liteke, halaber, 155.233.16.0/ 20 azpisarea kudeatzen duen egokitzako arduradunak beste azpisare batzuetan egituratu nahi izatea helbideratze eremu hori, | bere sail bakoitzeko azpisarea bereizteko. Demagun 3 sail desberdin daudela eta aurreikusten dela 400 konputagailu izatea, asko jota, horietako sail bakoitzak. | |
2010 | ||
Bizkaiko Foru Aldundiko Garraioko diputatuaren hitz hauek | bere sailaren arazo finantzarioakzein diren adierazten dute: «Badirudi gaur egun isilpeko itopuntuan gaudela eta errepideetako pilaketak direla mugikortasun motorizatua autorregulatzeko eta desplazamenduak garraio publikoaren edobestelako garraiobide alternatiboen bidez egiteko mekanismo bakarra» (BFA, 2002: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bera | 6 (0,04) |
Lehen forma
bere | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
bera sail | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
bera sail antolaketa | 1 (0,01) |
bera sail arazo | 1 (0,01) |
bera sail bakoitz | 1 (0,01) |
bera sail irudi | 1 (0,01) |
bera sail kokatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |