Emaitzak: 7
2006 | ||
Lehen ekoizpenaren ekarpen nagusia curriculumaren egitura edo moldea bera da, hau da, hezkuntza xedeen, hezkuntza konpetentzia orokorren eta ikas arloen arteko loturaren ikuspegia. Bigarren ekoizpena da egitasmo osoaren azken helburua, hau da, bizitzarako oinarrizkotzat edo ezinbestekotzat hartzen ditugunak eta hizkuntza eta kultura | bereko komunitate kide modura partekatzen ditugun elementu komunak adostea eta adostutakoa indarrean jartzea eta ebaluatzea. Azken batean, Euskal Curriculumaren bidez erantzun nahi dugun galdera hauxe da: | |
• Interesa | bere komunitate kideekin egoteko. | |
2016 | ||
Jatorrian andre gizona bera bakar bakarrik dagoela suposatzen da, eta gero, eginahalka, hurkoekin batzera iristen dela eta lagunokin elkartea sortu, gizartea, ‘Gizarteko Itunean’ erkidetua. Ikusmolde horri De Waalek begikera ekialdetarra kontrajartzen dio, gizartetik partituz norbanakoa hasieratik | beretik komunitateko kide gisa ulertzen duena (Antzinaro klasiko guztiak mendebalean ere egin zuen moduan). Begieskera horren zuzentasuna naturazkotasunatximinoen ikerketako datuekin justifikatzen da, bide batez ikerketa mendebaldarreko metodologia indibidualistaren desegokitasuna salatuz. | |
2021 | ||
Gizarte elebidun batean hizkuntza minorizatua hitz egiten duen pazienteak ez du komunikatzeko gaitasun eta erraztasun bera edukiko osasun hornitzaile ez elebidun batekin edo | bere komunitateko kide batekin (edo gutxienez bere lehen hizkuntza dakien norbaitekin) (24). | |
2023 | ||
Berlingo Konferentzia garaian pentsamendu honek ez zuen indarrik historialariaren esanetan," jendeak | bere komunitateko kide izatearen sentimenduak dituelako, ez azalaren kolorean oinarritutako sentimendu komuna". Halere, XX. mende hasieran hasi ziren panafrikanismoaren ideiei eta printzipioei buruz hausnartzen, Londresen egin zuten lehen Panafrikanismoaren Biltzarrean. | |
3 maila. Identitate integrazioak harreman sozial konplexuak sortzen ditu etorkinen eta | bertako komunitateko kideen artean eta prozesuaren garapenean migratzaileak bere nortasuna garatzen du, bere lekua egiten du harrera gizartean. Nortasun hori garatzeak, ordea, ez du esan nahi etorkin guztiek identitate berdina izango dutenik, alderantziz, gai honetan konplexutasuna eta aniztasuna oso handia izan ohi da, adibidez, jatorrikoarekiko harremanak gordetzean, aldatzean edo alboratzean. | |
Horrelako protesten aurrean unibertsitateak ezin du erantzun banketxe batek egingo zukeen moduan: Ertzaintza deituz, eta | bere komunitateko kideak atxilotuz eta espedienteak zabalduz. Finean, guztion eskubideen alde ari diren kideak baitira mehatxupean dauden ikasleak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bera | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Jakin | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Osagaiz | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Jakin liburuak | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
bera komunitate | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bera komunitate kide | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |