2010
|
|
Harremanak izan zituen guztietan, baina bere epizentroa Iparraldeko ikastolen mugimenduan egon zen beti, ez unibertsitatean. Badirudi garbi dagoela Manex jakitun zela kontu horretaz eta garrantzi handia ematean ziola, adibidez, eta sarritan entzun dugunez, behin eta berriro
|
bere
ikasleei gomendatu ziela ez etsitzeko unibertsitate ikasketen bide luzean doktoregoa erdietsi arte, hots, kasu egiteko gertakuntza unibertsitario gotor bat eskuratzeari. Baina garbi dago, halaber, bere hautu pertsonalean karrera unibertsitario distiratsu bat egitea bigarren mailan egon zela beti.
|
2013
|
|
Ikasleen eta irakasleen arteko elkarreraginak hobetzean, lanerako giro atsegina sortzen da, giro emozional positiboa sortuz, ikasleen ikasteko prozesuaren asebetetze maila hobetuz, irudipenaren garapena ahalbidetuz, eta batez ere, komunikatzean ager daitezkeen oztopoak gainditzen laguntzen du,
|
beraz
ikasleek beren buruarekiko konfiantza irabazten dute eta, ondorioz, komunikazioa errazago lortzen da, (Leontiev, 1978).
|
2015
|
|
16 Adibidez, lehenengo itemean adituen% 25ek bereizi du atzerakarga txikieneko antolamendua ordena egokiena gisa, eta item
|
berean
ikasleen% 10,8k bakarrik lehenesten du atzerakarga txikieneko hurrenkera hori; hau da: bi zifra horien arteko kenketa eginda ikusten da adituek, araberan,% 14,2 gehiagotan jotzen dutela atzerakarga txikieneko ordena hobestera (25= 14,2).
|
2019
|
|
Aurkeztu dugun lan honek ikasleen aurretestuak hobetzea izan du helburu, eta pentsatzekoa da lortu izanaren gakoa aurretestuen azterketan egon dela. Alegia, testu genero bakoitzak alderdi irakasgarri batzuk izanik ere, garrantzitsua da nork
|
bere
ikasleen zailtasunak ezagutzea eta horiek gainditzeko bideak eskaintzea. Izan ere, ikasleek dituzten zailtasun diskurtsiboak askotarikoak dira, eta eremu soziolinguistikoak aniztasun horretan eragin dezake.
|
2020
|
|
Beraz, museoetako edo gainontzekoetako ohiko galdetegi itxiek baino gehiago, irakasleak luke izan protagonista, bera delako
|
bere
ikasleekin bitartekari pertsonal egokiak martxan jarriko dituena, ondorioz ikasketa hobeagoak lortu ahal izateko.
|
2021
|
|
Lehenengo mailako ikasleak hizkuntza profil ezberdinetan sailkatu ditugu, eta sailkapen hori egin ahal izateko, ikasleek aurrez bete zuten galdetegi kuantitatibo batean emandako erantzunak hartu ditugu kontuan. Galdetegi horretako hainbat itemetan emandako puntuazioetatik abiatuta definitu ditugu profilak, eta profil
|
bereko
ikasleak bildu ditugu eztabaida taldeetan. Beraz, diseinu mistoa erabili dugu, hain zuzen, diseinu esplikatibo sekuentziala (Hernandez, Fernandez eta Baptista, 2014).
|
|
Apaiz eta idazle araiarra 1942an espetxetik atera bezain pronto helduei irakasten hasi zen, bere etxean bertan.
|
Bere
ikasleen artean zeuden, besteak beste, Gasteizko alkate izango zen Jose Angel Cuerda, edo euskara irakasleak izango ziren Peli Presa eta Peli Martin. Klaseak isilpean ematen ziren, eta ez zuten testulibururik, makinaz idatzitako orri batzuk besterik ez.
|
2022
|
|
2 Al Mudawanna liburua, Malik ibn Anas imamak
|
bere
ikasle Abd ar Rahman ibn al Qasim al ‘Utaqi ri emandako erantzunak jasotzen dituena. Kode hori 2004ko otsailaren 3ko 7003 Legearen bidez aldarrikatu zen4.
|