Emaitzak: 10
2007 | ||
Kontuan izateko faktore nabarmena da euskara ikasi nahi izatea Nafarroan hautu pertsonala izatetik haratago ez doan aukera dela. Esan nahi baita ikasleak euskaltegira hurbildu ahal izateko oso garbi izan behar duela, euskaldun sentitu eta | bere hizkuntza ikasi nahi duela. | |
2008 | ||
Ikerketek frogatu dutenez, ez da gauza | bera hizkuntza ikastea patioan edo kalean lagunekin solasean aritzeko eta eskolako hizkuntzan konpetenteak izatea. Lehenengo konpetentzia bi urtetan gara daiteke. | |
Egiten duen urrats bakoitzarekin pertsonak sentitzen badu bereak traizionatzen ari dela, bere burua traizionatzen ari dela, bestearenganako hurbilpena gaiztotuko da. | Bere hizkuntza ikasten ari naizen hiztunak ez badu nirea errespetatzen, bere hizkuntza hitz egitea ez da izango nire aldetik irekiera keinu bat, basailutza eta mendekotasun keinua baizik.15 | |
2012 | ||
Europar kolonizatzaileen eta herri, primitiboen? arteko lehen enkontruetan, misiolariek | bertakoen hizkuntza ikasten zuten haien artean kristautasuna zabaldu ahal izateko. Baina europar inperialismoa hedatzen joan ahala, konkistatutako lurraldeetako hizkuntzak bazterrean geratzen joan ziren, eta konkistatzaileen hizkuntzek baizik ez zuten botereeta zibilizazio estatusa. | |
2013 | ||
Harremanak beste nazionalitate batzuetako ikasleekin eta lagun taldea mundu osoko pertsonekin zabaltzea. Beste leku bat ezagutzeko aukera, eta aldi | berean hizkuntza ikasteko aukera. Oroimena, trebetasun intelektualak eta arreta hobetzea, garuna aztertzeko eta atxikitzeko gaitasuna lantzeko «behartzea». | |
Ez zaio hori gertatuko frantses edo espainiar ohiko bati: etorkin batek | bere hizkuntza ikasi duelako edo bere ametsean nolabait partaide delako hunkitzea. Harrera moduetarako lurzoru emozional berezi bat bada gure egoera honetan. | |
2014 | ||
Ez zaio hori gertatuko frantses edo espainiar ohiko bati: etorkin batek | bere hizkuntza ikasi duelako edo bere ametsean nolabait partaide delako hunkitzea. Harrera moduetarako lurzoru emozional berezi bat bada gure egoera honetan». | |
2015 | ||
| Bere hizkuntza ikasi nahi dut. | |
2017 | ||
Magallanesen espedizioko kide bat topatu zuten han, ezustean. Gonzalo de Vigo galiziarra zen, biluzik zegoen," ilea ipurmasailetaraino" iristen zitzaion eta | bertakoen hizkuntza ikasia zuen. | |
2019 | ||
Ikasle orok dauka | bere hizkuntzan ikasteko eskubide osoa. Bere GrALa euskaraz lantzeko zein defendatzeko eskubidea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bera | 10 (0,07) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Jakin | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Open Data Euskadi | 1 (0,01) |
Anboto | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
bera hizkuntza | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
bera hizkuntza ikasi | 10 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |