Emaitzak: 6
2002 | ||
eta. Educacidn Especial? erdarazko espezialitateen eskaintza, ikasle erdaldun horiei Magisteritzako hiruikasturteetan zehar euskalduntzeko plangintza osatzen ez bazaie, alegia, maisu maistren ikasketak bukatutakoan euskaraz aritzeko gaitasuna | beregana dezaten modukoa. Dagoeneko, ikasle erdaldun horiekin zailtasunakizaten dira bigarren eta hirugarren ikasmailetako praktikak egiteko garaian, inguruko ikastetxeetan erdaraz aritzeko gelarik ez dago eta. | |
2007 | ||
Demagun haur bat ikaskide batekinborrokan ibili ondoren, negarrez etxeratzen dela eta gurasoek hauxe esaten diotela:. Jo bazaitu, jo zeuk ere?. Horrelako egoeretan, haurrek | beregana ditzakete araukonbentzionalak(. Eskerrik asko esari?), arau moralak(. Ez da inor jo behar?), genero estereotipoak(. Panpinak neskentzat dira?), aurreiritziak(. Ez zaitez umehorrekin jolastu, hau edo beste da eta?) eta politikari(. Gobernukoek diruabesterik ez dute nahi?), jabegoari(. Emaiozu hori Joni, harena da eta?) eta gizartemundua osatzen duten beste hainbat edukiri buruzko ezagutzak.... Gehienetan, haurrek, esperientziak aurkakoa irakatsi ezean, ezagutza horiek onartu eta bizizikloan izango duten uste sisteman sartzen dituzte (Hoffman, Paris eta Hall, 1994). | |
2008 | ||
Norberarengandik abiatuta eraiki behar da trazatu grafikoa. Beraz, eredu konstruktibistak eredu pedagogia | beregana dezake, eskolako eredu hertsiegi bat proposatzen ez badu behintzat (Charmeux, 1983). Charmeuxen iritziz, helburua ez da keinuak ikastea, idazketa eraikitzea baizik. | |
2010 | ||
Partaidetzak tokiko biztanleriarenardurak, aukerak eta itxaropenak isla ditzake. Partaidetza prozesu bateko beren ikuspuntuak beste parte hartzaile batzuekin konpartitzen dituztenean, honexek NEBa ikusteko haien modua alda dezake; izan ere, parte hartzaileekbabes erregimenaren inguruko kontzientzia | beregana dezakete eta horrekin battokiko biztanleriarentzat izango dituen inplikazioena ere bai. Gainera, NEBkokudeatzaileen eta tokiko biztanleriaren arteko harreman estuago batek NEBareninguruko eztabaidak argitzen lagunduko du. | |
2011 | ||
Niaren ideala, berriz, bakoitzari bere lekua ematen dion osagai sinbolikoa da, norberari begiratzeko besteek hartzen duten ikuspuntua. Adibidez, batek frontoian pilotan ongi jokatzen duenean, pilotari baten irudia | beregana dezake; hori da bere ni ideala; baina, norentzat identifikatzen da pilotariarekin. Hau da niaren idealaren alderdia. | |
2015 | ||
Erauzgarritasuna: Gure Esku Dagoren mezuak zein elementuak erauzgarriak dira erabat, horren adierazle, herriz herri eraiki diren taldeak eta dinamikak edota norbanako bakoitzak mugimendutik | beregana ditzakeenak: izan mezuak, diskurtsoa, jarrera, arropa... |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bera | 6 (0,04) |
Lehen forma
beregana | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
bera ezan | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
bera ezan moduko | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |