Emaitzak: 5
2002 | ||
Baldin eta taldekide bakoitzari bere taldeko kideak birdefinizioagaz bat datozela sinetsarazten bazaio, birdefinizioa | bere egiten ez duen kideak jokoz kanpo geratuko dela intuituko du, eta, hori horrela izan ez dadin, jarrera nagusia egingo du bere, taldean normaltasun osoz segitu ahal izateko. Birdefinizioa bere ez egiteak taldearen aurreko portaera desbideraketa onartezina ekarriko luke. | |
Euskararen normalizazioan aurrerapen handia egin bada ere, oraindik bada idazkerako azken arauak | bere egin ez dituenik (edo arautze bidean diren proposamenak, erabiltzailearengana iritsi ez direnak); horrez gain, euskalkietako erabilerak baliatzen dituenik ere bada. Beraz, ezezagutzak eragindakoak izan zein berariazko aldaerak izan, eragina dute analizatzailearen diseinuan, eta horiek guztiak kontuan hartu behar dira tresna erabilgarria eta sendoa izango bada. | |
2006 | ||
Gurasoek haurraren ezgaitasunaren jakitun izan behar dute, bainaigurikimen handiak izan behar dituzte, haurrak familian zein komunitatean moduesanguratsuan parte hartzeko trebeziak garatzeko gaitasunari dagokionez. Berenkasa uste positiboagoak izatea lortzen ez duten gurasoek laguntza dutejakiteko haurraren medikuntza egoeraren eraginak gehiegi orokortzen ari diren, hau da, jarrera jakin batzuen jatorria ezgaitasunari egozten ari diren (adibidez, pentsatzea | berea egiten ez duenean amorraldia harrapatzen duela garun paralisiaduelako, pentsatu beharrean partekatzen edo txanda heldu arte itxaroten ikasi beharduela). Gurasoek arazo horietan modu eraginkorrean esku hartu ahal izango dute, bakarrik, benetako jatorriaz konturatzen direnean eta arazo horiek haurrek etapajakin batzuetan gurasoen babes eta laguntzarekin konpondu behar dituztenikaskuntzaren bilakaera arazotzat hartzen dituztenean; hau da, gurasoek konponduezin dituzten medikuntza arazotzat hartzeari uzten diotenean. | |
2009 | ||
Komunikazioaren kautotasuna besterik ez badugu bermatzen, ziurta dezakegu nork bidali digun agiri bat, baina ez nork sortu duen agiri hori. Gerta daiteke gure solaskide elektronikoak, kautotze protokoloak haren nortasuna bermatu digularik, | berak egin ez duen agiri bat guri bidaltzea. Bi arazoen arteko aldea eta erlazioa argiago ikusiko dugu ziurtagirien afera aztertzen dugunean. | |
2014 | ||
Joseba Gabilondok (2010) dio euskal emakumeek aipatutako amaren (kastratzailea) irudia | bere egiten ez badute, euskal naziotik deserriratu egitendituztela, eta, horren ondorioz, subjektu postnazional bilakatzen direla (euskallesbiana, gay eta queer rekin batera). Hala ere, ahots subalternoak (Spivak, 1993) hizketan hasi dira eta buruaren azpian gorputza direla deskubritu dute. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bera | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
bera egin | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
bera egin ez | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |