Emaitzak: 6
2015 | ||
5a) Ondoko adibidean, ahozko elkarrekintzaren bidez ikasleek ikaskuntza objektuaren edo ikasi | beharreko edukiaren transformazioan nola parte hartzen duten ikusi ahal izango dugu.5b) Ondoko adibidean ikusi ahal izango dugu ikasleek ahozko elkarrekintzaren bidez ikaskuntza objektuaren edo ikasi beharreko edukiaren transformazioan nola parte hartzen duten.5c) Ondoko adibidean ikusi ahal izango dugu ikasleek nola parte hartzen duten ahozko elkarrekintzaren bidez ikaskuntza objektuaren edo ikasi beharre... ** | |
5a) Ondoko adibidean, ahozko elkarrekintzaren bidez ikasleek ikaskuntza objektuaren edo ikasi beharreko edukiaren transformazioan nola parte hartzen duten ikusi ahal izango dugu.5b) Ondoko adibidean ikusi ahal izango dugu ikasleek ahozko elkarrekintzaren bidez ikaskuntza objektuaren edo ikasi | beharreko edukiaren transformazioan nola parte hartzen duten.5c) Ondoko adibidean ikusi ahal izango dugu ikasleek nola parte hartzen duten ahozko elkarrekintzaren bidez ikaskuntza objektuaren edo ikasi beharreko edukiaren transformazioan. ** | |
...eharreko edukiaren transformazioan nola parte hartzen duten ikusi ahal izango dugu.5b) Ondoko adibidean ikusi ahal izango dugu ikasleek ahozko elkarrekintzaren bidez ikaskuntza objektuaren edo ikasi beharreko edukiaren transformazioan nola parte hartzen duten.5c) Ondoko adibidean ikusi ahal izango dugu ikasleek nola parte hartzen duten ahozko elkarrekintzaren bidez ikaskuntza objektuaren edo ikasi | beharreko edukiaren transformazioan. ** | |
5c) Ondoko adibidean ikusi ahal izango dugu ikasleek nola parte hartzen duten ahozko elkarrekintzaren bidez ikaskuntza objektuaren edo ikasi | beharreko edukiaren transformazioan. ** | |
5c) Ondoko adibidean ikusi ahal izango dugu ikasleek nola parte hartzen duten ahozko elkarrekintzaren bidez ikaskuntza objektuaren edo ikasi | beharreko edukiaren transformazioan. ** | |
5c) Ondoko adibidean ikusi ahal izango dugu ikasleek nola parte hartzen duten ahozko elkarrekintzaren bidez ikaskuntza objektuaren edo ikasi | beharreko edukiaren transformazioan. ** |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
beharreko | 6 (0,04) |
Lehen forma
beharreko | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Uztaro | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
beharreko eduki | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |