Emaitzak: 3
2010 | ||
Bide horretan, ikasleek jaso behar dituzten ezagutzen funtsa aldatu egin da, eta irakatsi | beharreko edukiak ere bai. Literaturari dagokionez, etorkizunerako erronka garrantzitsua da ikasketa esanguratsuak lortzea. | |
2020 | ||
Ekainaren 19an ikasturtea amaitu arte landu | beharreko edukiez ere aritu da Gimeno. «Apustua da arreta ikasleengan eta familiengan jartzea, eta ez hainbeste curriculumean eta hura aurreratzean». | |
2021 | ||
Horrezaz aparte, ulermen eta adierazpen gaitasunez gain, irakurketarekiko interesa eta gustua sustatu nahi ditu, bai eta beren mundua, pertsonalitatea zein irizpide interpretatiboak eraiki literatur lanen bidez (op.). Horretarako, ikasleek jaso behar dituzten ezagutzen funtsa aldatzea komeni dela proposatzen du Alonsok (2009), eta irakatsi | beharreko edukiak ere bai, testuen corpusa aukeratzeko irizpideak egokituz. Autorearen (op.) ustetan, ezinbestekoa da ikasleen kultur kapitala aintzat hartzea Lomas (1996) aipatuz, hau da, noraino iristen den ikasleek egin, esan eta uler dezaketena. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
beharreko | 3 (0,02) |
Lehen forma
beharreko | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
beharreko eduki | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
beharreko eduki ere | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |