Emaitzak: 9
2005 | ||
d. Etapan landu | beharreko edukiak (gaiak huts hutsik, eduki kontzeptualak). | |
Elkarren arteko lotura erlazioa: ikasi | beharreko edukien arteko erlazioaindartu behar da, ikasleak ezagupenen zentzu global edo orokor bateraikitzeko. Horretarako, hainbat arlotako edukiak lotu daitezke. | |
d. Etapan landu | beharreko edukiak (gaiak huts hutsik, eduki kontzeptualak). Etapan landuko diren edukiak sailkatuko ditugu: | |
2007 | ||
Gero, balio horiek ikastetxearen ikasketa proiektuan gauzatu behar dira; hauda, irakatsi | beharreko edukien banaketa eta sekuentziazioa etapa eta zikloetanzehar, eduki horiek jorratzeko eta antolatzeko irizpideak, alderdi metodologikoak, espazioa eta denbora antolatzeko jarraibideak, erabiliko diren hezkuntza materialak, ebaluazio irizpideak eta antzekoak jasotzen dituen proiektuan (Zabaltza, 1996). | |
2008 | ||
atal guztiek, gaiarekin erlazionatutako alde teorizedura zehaztu dira. Gainera, jarduera motaren arabera, ikasleak eranskinetan aurkituko ditu osatu | beharreko edukiak. Adibidez, bideo praktikak egiteko, A eranskikoaz gain, egitura bera duten alde praktikoa izatea. | |
Aurrez definiturik egon daitezke helburu eta eduki orokor batzuk, baina ikaslearen benetako maila ezagututa, aldatu egin daitezke hasierako helburuak eta ezagutu | beharreko edukiak. Aurrez finkatutako programak baino gehiago landuko da ikaslearengan oinarritutako curriculuma (Sainz, 2002). | |
2010 | ||
Gaur egun justizia global sozialaz hitz egiterakoan, Maxwell-ek (2008) kontuan izan | beharreko edukiak zein diren galdetu izan du. Milurtekoko Adierazpenak bai jasotzen dituela justizia globalaz ulertu daitekeenari buruzko osagaipropioak, baina hauek alor programatikoan geratzen dira; artean, kontzeptu honetan oinarrituz hartzen diren konpromisoek zein milurtekoko helburuek mugatuegiak eta eskasak dirudite justiziaren erreferentzia gisa proposatzeko. | |
2015 | ||
– Nola banatu denbora irakatsi | beharreko edukien osagai eta alderdi bakoitzaren artean? | |
2017 | ||
Edozein kasutan, (Larraza Mendiluze eta Garay Vitoria, 2015) artikuluan azaldu bezala, konputagailuen S/ I azpisistema informatikako titulazioetan derrigorrez irakatsi | beharreko edukia da. Dena den, horiirakasteko hurbilketa bat baino gehiago dagoela ikusi dugu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
beharreko | 9 (0,06) |
Lehen forma
beharreko | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
UEU | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
beharreko eduki | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
beharreko eduki banaketa | 1 (0,01) |
beharreko eduki osagai | 1 (0,01) |
beharreko eduki zein | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |