2002
|
|
eta, zientifikoak?. . Historiografia abertzalea?, antza, egon badago, baina inoiz ez da egiten aipamen zuzenik; ondorioz, zaila da jakitea, zehatz mehatz, zer ulertu
|
behar
dugun kontzeptu horren azpian. Azken urteotan, gainera, zenbait liburu argitaratu dira, espresuki,. Euskal Estatuaren?
|
2004
|
|
Gure gizarteak garatu
|
behar
duen kontzeptua da inondik inora ere. Pertsonak gizartean integratzeko kontzeptua da.
|
|
Bigarren liburuan, bertute morala eta atsegintasuna bcrriro elkarturik agertu arren, aztertzen den kontzeptua erdigune justuarerrd da, Ongi ulertu
|
behar
dugun kontzeptua da, aitzitik; ez dauka zerikusirik baliogabeko zerbait horrekin, ez du mcdiokritatca seinalatzen, goreneko kualitate bat baizik, areten, zeren eskuarki arrazoitzen duenak hutsean arrazoitzen baitu. Egoerak definituko du bertutea, adoreak arriskua definitzcn duen legez, cdoabcrastasunak emankortasuna (IV. eta V. libk.). Aristoteles, hortaz. cz da aratui edo norma baten atzetik ari, gizaki bertutedun partikularrak deskribatzen baino.
|
2007
|
|
Burtsan" oso epe laburrean" egindako inbertsioek tresna ezin hobea aurkitu dute Interneten merkatuko mugimenduen jakitun egoteko eta edozein tokitatik, munduko edozein merkatutan, denbora errealean eta komisio apalagoekin jarduteko. Burtsan" oso epe laburrean" inbertitzea erabakitzen bada, erabiltzaileak oso argi izan
|
behar
ditu kontzeptuak, eta, batez ere, jakin behar du non sartzen den. Ez da ahaztu behar zenbat eta txikiagoa izan inbertsio epea, orduan eta handiagoa dela arriskua.
|
2009
|
|
Espainian kontrakoa gertatzen da. Espainiarrek zintzo eta artez mintzatzen ikasi dute, komunikatu
|
behar
dituzten kontzeptu sinpleak adierazten, eta gainera animatu egiten dituzte beren gogoeta eta sentipenak azaleratu nahian ari diren atzerritarrak berdin jokatzera. Eta hau gertatzen da ideiaren atzean dagoen pertsona ideia bera baino gehiago interesatzen zaielako, eta jakin badakitelako hizkuntzak nekez eman dezakeela halako ezagutza.
|
|
Azken finean, proiektu bakoitzaren atzean egundoko lan pila dago, hausnarketa mordoa kasutan, mila parametro ezberdinen batuketa? eta azkenean A1 formatuko planoan kristalizatu
|
behar
dituzu kontzeptu horiek guztiak, udaletxeak bisatu dezan.
|
|
Baina bere errepresentazioa," intuizioa" Kanten hiztegian, eginez baino ezin dugu bere gainean operatu, lan egin. Adimenetik, kontzeptuen egoitzatik, sentsibilitatearen formetara igaro
|
behar
dugu kontzeptu matematikoekin lan egiteko. Eta forma horiek," toki huts" hori, espazioa eta denbora baino ez dira.
|
2011
|
|
Emaitzak idazlan koherentea izan behar du, laburbiltzen den edukiaren funtsezko eta funtsezko edukia adierazten duena, eta bigarren mailakoa saihesten duena. Hartara, irakurketaren bidez, ikasleak ikasi
|
behar
dituen kontzeptu eta ezagutza garrantzitsuenen ideia orokorra lortzen du. Eskema:
|
2012
|
|
Beti errebisioan egon
|
behar
duen kontzeptua da tokikotasuna. Orain hogei urte tokikoa herrikoa zen, gaur egun tokikoa izan daiteke eskualde geografiko, administratibo edo soziologiko batekoa.
|
2014
|
|
2 Osatu
|
behar
dituzuen kontzeptu mapek Erdi Aroko gizarteari buruzko hainbat kontzeptu falta dituzte. Oraingoan, lana erraztearren, eman egingo zaizkizue falta diren hitzak.
|
2016
|
|
1 Idatzi buletdun eskema batean higidura deskribatzeko
|
behar
ditugun kontzeptuen ikurrak eta bakoitzaren
|
|
s Interpretazioa artea da, eta arte ugari konbinatzen ditu aurkeztutako gaiak azaltzeko. Zentzumen guztiak erabili
|
behar
ditu kontzeptuak eraikitzeko eta norbanakoarengan erreakzioak erdiesteko.
|
|
s Interpretazioak DENAREN (eta ez zati isolatuen) aurkezpen bat izan behar du; aurkeztutako gaiek elkarrekin loturik egon
|
behar
dute kontzeptu esparru komun batean.
|
|
Metodologia honek eskatzen zien lana gehiegizkoa zela uste zuten eta hori, AOIren faktore ezkorra bihurtzen zuten. Haien ustez, irakasleak egin
|
behar
zuen kontzeptu teorikoen azken laburpen orokorra eta ez haiek elkarlanean.
|
2017
|
|
1 Idatzi buletdun eskema batean higidura deskribatzeko
|
behar
ditugun kontzeptuen ikurrak eta bakoitzaren
|
|
Ikasgaian zehar hainbat kontzeptu mapa eraikitzea eskatu zitzaien ikasleei eta irakasleak kontzeptu mapeneraikuntzaren gaineko oharrak helarazten zizkien ikasleei. Horren helburua ez zen ikasleek jakitea zerjarri
|
behar
zuten kontzeptu mapan, baizik eta kontzeptu mapa bat eraikitzen ikas zezaten.
|
|
Gorputz jakin baten higidura, oro har, era matematikoan deskribatzeko ezagutu
|
behar
ditugun kontzeptuak lantzen aritu zara, baita higidura uniformeari dagozkion ezaugarriak ere. Aurrera egin aurretik, ikasitako ideiak berrikusi eta egituratzeko garaia da.
|
|
1 Idatzi buletdun eskema batean higidura deskribatzeko
|
behar
ditugun kontzeptuen ikurrak eta bakoitzaren esanahi zientifikoa.
|
2019
|
|
Mugagabe/ mugatu oposizioa nola hartu, eta guretzat garrantzitsuagoa dena, euskararen historian non kokatu
|
behar
dugu kontzeptu horren eskurapena?
|
|
Inkesta sortu baino lehen, erabili
|
behar
genituen kontzeptuak argi izan behar ziren. Baina ez zen hola.
|
2023
|
|
Bai, guztiz ados, etiketatu egiten ditugu eta. Aniztasuna, inklusioa; landu
|
behar
ditugun kontzeptuak dira, eta terminologian ere igual lan bat egiteko daukagu. Sentsibilitate handiz egin behar da prozesua, terminologia zainduz, eta pertsona horiek kontuan hartuz.
|