Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 15

2001
‎Helburu horiek bete behar dituzten hiru ezaugarri nagusiak irakasleon beharretatik sortzen dira zuzen zuzenean. Ulergarriak izan behar dutela esaten dugu, badakigulako irakasleak ezagutu behar duela zer den ikasleei eskatu behar diena; eta era berean, ikasleek ere jakin behar dute komunikazioa zer ingurunetan etanorekin burutzen ari diren. Bestalde, ikaslea bere prozesuaren jabe izatea faktoremotibagarria da berarentzat, autoebaluaziorako aukera eskaintzen diolako.
‎Beraz, ikasleek garatu behar duten komunikazio gaitasunari begira, tartekoaden hirugarren mailan gizartean guztiontzat ohikoak diren testu era gehienak landubeharko ditugu, hala gizakien arteko harremanetan nola hedabideetan aurki ditzakegunak. Testu horiek egoera informaletan zein formaletan ikusiko dira.
2002
‎Komunikazioaz gain, eskuartean duzun liburuak kulturaz ere badihardu. Baina, bai komunikazioaren kasuan eta baita kulturarenean ere, abiapuntu nagusia da aniztasunaren prismatik ikusi behar dituztela komunikazioa zein kultura, nola komunikatzaile profesionalek hala ikasleek eurek ere; eta, beraz, egokiagoa dela kulturei eta komunikazio ereduei buruz, mugatu pluralean, hitz egitea; zeren gizakiek eta gizarteek komunikazio esparru nahiz kultura eredu askotarikoak sortu eta sortzen baitituzte historiaren soka luze geldiezinean.
‎Zein da komunikazio enpresen kontzentrazioak kultura aniztasunean izan dezakeen eragina? Zer jarrera hartu behar du komunikazio publikoaren profesionalak kultura inperialismoa deritzon horren aurrean?
‎keta deskodeketarako arautegi bera erabili behar dute komunikazioaren
2006
‎Horrela, emantzipazioaren gaineko gogoeta esfera produktibotik gizarte interakzioen esferara pasatu beharra dago. Aurrerapen teknikoaren eta gizarte bizitzaren artean konexio arrazional bat lortu gura bada, gai izan behar dugu komunikazio sozialerako espazio horien potentzialari probetxua ateratzeko.
‎Obra bera beti definitzen da dagokion genero artistikoagatik. Izan ere, obra artistiko batek, bere funtzioa bete dezan, bi gauza lortu behar ditu komunikazioarekin lortu nahi diren beste helburu batzuez landa: batetik, hartzaileek obra hori erabiltzea eta, bestetik, hartzaileak obraz gozatzea.
2007
‎Eta komunikazioa, berriz, zure arduradunarekin feedbacka izatea, edo iradokizunak egitea kanal baten bidez, enpresa egitura batenbitartez. Oso garrantzitsua da hori lortzea; jendeak naturalki gauzak esan ahalizatea eta behar duen komunikazioa eta informazioa edukitzea.
‎zer egiten dugun esatea ezdela nahikoa; nola egiten dugun, zer baliotan oinarrituta egiten dugun, zer helbururekin egiten dugun... kontatu dugu; horixe da gizarteak eskatzen diguna, gizarteak eskatzen diena enpresei eta erakundeei. Eta horrek benetako txip aldaketaekarri behar du komunikazioan ari garenontzat. Gaur egun, ez da nahikoa esateazenbat diru irabazi duen enpresak, hori baino zerbait gehiago eman beharra dago.Hurrengo pausoak eman behar dira; aurten zenbat diru irabazi dugun bai, bainabaita lan-taldearen kudeaketa txukun bat egiteko zer egin dugun ere, zenbatlanpostu sortu ditugun, lanpostu horiek zer nolako ezaugarriak dituzten.
‎Publizitatearen zaparradan ez da dena onuragarri oreka pertsonalarentzat. Aukeraketa bera lan neketsuada gizakiarentzat; zer hartu, zer utzi ibili behar du komunikazioa gizabanakoarenonerako gerta dadin baino lehen.
2011
‎Epaitegi eta auzitegietako lehendakariek eta epaile dekanoek bereziki begiratuko dute bake epaileek egin behar dituzten komunikazio eta betearazpenegintzak, beren benetako aukerak gainditzen dituztenean, zerbitzu komunen laguntzarekin burutzen direla.
‎Familiak, eskolak eta administrazioak beren erantzukizun propioak onartu behar dituzte komunikazioaren eta informazioaren teknologien erabilerari dagokionez; ezinbestekoa da eragile horiek guztiek nerabeen eta gazteen alde egitea.
2012
‎Horregatik, hainbat hedabidek ez du prostituzio iragarkirik onartzen. Gainera, iragarkien kokapenak eta tamainak edo iraupenak hedabideon edukiari kalterik ez egiteko neurriak hartu behar ditu komunikazio enpresak. Izan ere, publizitatearen indarra zenbat eta handiagoa izan, orduan eta gizarte eragin ahulagoa garatuko du hedabideak (Beck, Reineck eta Schubert, 2010:
‎publizitatearen merkatuan eta hartzaileen merkatuan. Horrenbestez, hartzaileekiko arreta ere kontuan izan behar du komunikazio enpresak. Horrela, merkatu jomuga bete den aztertuko du.
‎Obra bera beti definitzen da dagokion genero artistikoagatik. Izan ere, obra artistiko batek, bere funtzioa bete dezan, bi gauza lortu behar ditu komunikazioarekin lortu nahi diren beste helburu batzuez landa: batetik, hartzaileek obra hori erabiltzea eta, bestetik, hartzaileak obraz gozatzea.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia