2002
|
|
Bai, Kurrikuluaren definizioan gelan egin daitezkeen eragiketabatzuk aipatzen dira, eragiketa horiek hizkuntzaren bidez egingo dira eta ikasleakdakiten guztiaz baliatuko dira, mugarik gabe. Bigarrenean gelako antolamenduarierreparatzen diote, ikasleek egin
|
behar
dituzten jarduera horiei lotura ematen diehurrenkera logikoak sortuz. Baina, lan egiteko moduari buruz ere aipamena egitendu, eta hori garrantzitsua da, geroago ikusiko dugunez, AOIren lan markoanikasleen zein irakasleen rolak nahiko zehaztuta baitaude.
|
2006
|
|
Publizitatearen kontzeptuan, legearentzat oinarrizko eta funtsezkotzat jotzen dugu ondasun eta zerbitzuen kontratazioa era zuzenean edo zeharkakoan sustatzea izan
|
behar
duela jardueraren helburuak. Ondorioz, iragarleak momentu jakin batean merkatuko produktuekin egin ditzakeen kontratuak bikoiztu nahi ditu publizitateak.
|
2007
|
|
Ezker eskuin begiratzea aski dugu hori jakiteko: hemengo bi erdarak, Estatu totalitario batzuen eskutik hemengo bihurtu dituzten bierdarak, ez dira erreferente txarrak batez besteko euskal erdal hiztunak euskarazizan lukeen gaitasun komunikatiboaren neurria begiz jotzeko. Erdal hiztunak, aho batez onartuko genukeela iruditzen zait hau, bere gaitasun komunikatibo erlatiboari esker, ez dauka ezinik burutu
|
behar
duen jarduera komunikatiboamamitzeko. Hori ote dugu, ordea, batez besteko euskal erdal hiztun elebidunarenneurria euskaraz ahoz eta idatziz ari denean?
|
2008
|
|
Eta kapital sozietateek alde batetik eta gizarte ekonomiaren arlokoek bestetik (kooperatibak, mutualitateak, aurrezki kutxak) baino ez dute erantzukizun mugatu hori. Partnerships, sozietate kolektibo eta komanditarioek aukera hori ez dutenez, ez kooperatibek ez eta beste ekintzaile ekonomikoek ere ezin dituzte erabili kooperatiben eta kapital sozietateen arteko eraketa juridiko horiek
|
behar
dituzten jarduerak bideratzeko asmoz.
|
2012
|
|
Publizitatearen kontzeptuan, legearentzat oinarrizko eta funtsezkotzat jotzen dugu ondasun eta zerbitzuen kontratazioa era zuzenean edo zeharkakoan sustatzea izan
|
behar
duela jardueraren helburuak. Ondorioz, iragarleak momentu jakin batean merkatuko produktuekin egin ditzakeen kontratuak bikoiztu nahi ditu publizitateak.
|
2014
|
|
Modu konstante eta sarri batean argia
|
behar
duten jardueratarako, komeni da argi naturalarekin baliokidea den argi kalitate bat erabiltzea (adibidez, sukaldean edo lantokian). Halakoetan, idealena da espektro osoko lanparak (egunez) erabiltzea goritasun lanparekin edo goritasun lanpara halogenoekin (arratsean eta gauean) konbinatuta.
|
2015
|
|
Ikasleak problema onartzen duen momentutik erantzuna ematen duen momentura, irakasleak bere horretan utzi behar du ikaslea, ez dizkio eman behar problema ebazteko mobilizatu behar dituen ezagutzak. Ikasleak susma dezake aurkeztu zaion egoera zerbait ikasteko helburuarekin aurkeztu zaiola, baina egoeraren barneegiturak justifikatu
|
behar
du jarduera bera, inolako arrazoibide didaktikorik gabe. Ikaslea ohartu bada egoera ebazteko gaitasuna duela, eta horrekin batera, konturatu bada problemaren ebazpenari esker irakaskuntzatik kanpoko egoera jakin batean eta inolako gidaritzarik gabe erabakiak har ditzakeela, orduan egoera hori ikaslearentzat adidaktikoa da.
|