Emaitzak: 5
2010 | ||
Unitate kolektibo/ banako aske eta errepresentazio kolektibo/ indibidualismo metodologiko bikoteen arteko dikotomia gaindituz, proposamen epistemologiko hauetatik eratortzen dugun instrumental teorikoak saialdi interesgarri bat adierazten du: (i) gizarte plurinazionaletan eta multikulturaletan elkarrekintzan dauden errepresentazioen pluraltasuna deskribatzeko; eta, ondorioz, (ii) eraikin instituzional normatiboak oinarrian | behar duen gizartearen errepresentazio arrazionala eta komuna justifikatzeko. | |
Jardun ezagutzailearen subjektu eta errepresentazioen ikuspegi pluralista lantzen duten proposamen epistemologikoek, aldiz, gizarte garaikideetan elkarrekintzan dauden errepresentazioen aniztasuna deskribatzeko gaitasuna adierazten dute; eta, hortaz, eraikin instituzionalak oinarrian | behar duen gizartearen errepresentazio arrazionala eta komuna justifikatzeko oinarri egokia. | |
2015 | ||
Barkamen eskaerak eraginkorrak izan daitezen, zenbait baldintza bete behar dituzte (Páez, 2010): egiazaletasunez esanda daudela nabaritu | behar du gizarteak, eta ez justifikazio gisa edo zigorra ez jasotzeko soilik (Staub, 2005). Gainera, barkamena eskatzen dutenek taldearen ordezkari izan behar dute; hau da, gehiengoaren sostengua izan (Kadima, Kadiangandu, Gauché, Vinsonneau eta Mullet, 2007). | |
2016 | ||
Edgar Morinek (2011) azaltzen duenez, arazo konplexuek azterketa konplexua behar dute. Egin dezagun kontu, zerbait adierazten duela hainbeste haur medikalizatzeko | beharra duen gizarte batek, datu hori ekarri dugu auzitara berrikuspen honetan. Egungo haurrak ez dira aurrekoak baino okerragoak, ez hobeak, garaikidetasunak beharturiko ezaugarritasunaren ispilu baizik, haatik, banakoaren arazoari bere testuinguru soziokulturala gaineratu behar zaio nahitaez. | |
2022 | ||
Unibertsitateak ezin du soilik izan bere komunitatearen indargarri. Unibertsitatean ekoizten eta lantzen den ezagutzak unibertsitatearen mugak gainditu eta aliantzak bilatu | behar ditu gizarte eragileekin edo herri antolatuarekin. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 4 (0,03) |
behar | 1 (0,01) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Uztaro | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
behar ukan | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
behar ukan gizarte | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |