Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 9

2002
‎11 Erabileran oinarritzeak ez du esan nahi gramatika alboratu behar denik; baina gramatikaz baino, gogoeta metalinguistikoaz hitz egingo dugu. Erabilera errazteko eta hobetzeko jakin behar dituen ezagutzak aplikatzen jakinbehar du ikasleak modu estrategikoan.
2006
‎Alor horretan bereizi behar dira agentziaren bi betebehar nagusiak. Dirudienez, mezua antolatzeko obligazioari dagokionez, eginiko mandatuan, badago sormenezko osagai subjektibo bat agentziak izan behar lituzkeen ezagutzen araberakoa; horrenbestez, elementuen esentzialtasunaz arduratu ordez, kontuan izan behar da agentziari emaniko jarraibideak zenbateraino betetzen diren publizitate obraren adierazpen formalari dagokionez (esaterako, talde tekniko jakin bat kontratatzea, konbentzitzeko teknika jakin batzuk erabiltzea, pertsonaia famatu bat kontratatzea, etab.).
2008
‎Ezagutza zientifikoa lortzeko, beharrezkoa da errealitateari buruz onartzen diren hainbat uste hipotetiko enpirikoki egiaztatzeko metodoa aplikatzea. Horretarako, modu enpirikoan egiaztatzeko modukoak izan behar dute ezagutzaren abiapuntu diren hipotesi edo uste teorikoek. Fenomeno bat modu zientifikoan aztertuko da, baldin eta irtenbide gisa proposatutako hipotesiak une historiko jakin batean zientziak dituen bitartekoen bidez egiazta badaitezke, edota bitarteko horien bidez etorkizun hurbilean egiaztatu ahal badira.
2009
‎Alderantziz, eragile sozial eta ekonomikoek ondo ezagutzen dute errealitatea. Eta botere publikoek ondo aprobetxatu behar dute ezagutza hori politika ekonomiko zehatzak kudeatzeko orduan.
2012
‎Alor horretan bereizi behar dira agentziaren bi betebehar nagusiak. Dirudienez, mezua antolatzeko obligazioari dagokionez, eginiko mandatuan, badago sormenezko osagai subjektibo bat agentziak izan behar lituzkeen ezagutzen araberakoa; horrenbestez, elementuen esentzialtasunaz arduratu ordez, kontuan izan behar da agentziari emaniko jarraibideak zenbateraino betetzen diren publizitate obraren adierazpen formalari dagokionez (esaterako, talde tekniko jakin bat kontratatzea, konbentzitzeko teknika jakin batzuk erabiltzea, pertsonaia famatu bat kontratatzea, etab.).
2015
‎Artikulu honetan, testuak ulergarriagoak egiteko dokumentu bateko izen aipamenak automatikoki Wikipediara lotzen dituen eredu Bayesiar bat aurkeztu da. Sistemak behar duen ezagutza guztia Wikipediatikikasten du. Hori gutxi balitz, izen anbiguoei aurre egiteko gai dela frogatu da.
‎Ikerketa honen helburu nagusia gaur egungo musika jaialdiko kudeatzaileak, aisialdikoesperientzien diseinatzaile bezala, behar dituzten ezagutzak, gaitasunak eta balioak ezagutzea da.Ekitaldiak aldatzen ari dira eskaeraren aldaketekin batera. Pertsonak geroz eta interes gehiago duteesperientzian eta kreatibitatean eta ondorioz, jaialdiak eskaintzen duten produktua zerbitzu soiletatikesperientzietara garatzen ari dira.
‎Horrela, problemaren gainean erabakiak hartu ditu, hitz egin eta pentsamenduaren egitura aitzinatu. Ikasleak problema onartzen duen momentutik erantzuna ematen duen momentura, irakasleak bere horretan utzi behar du ikaslea, ez dizkio eman behar problema ebazteko mobilizatu behar dituen ezagutzak. Ikasleak susma dezake aurkeztu zaion egoera zerbait ikasteko helburuarekin aurkeztu zaiola, baina egoeraren barneegiturak justifikatu behar du jarduera bera, inolako arrazoibide didaktikorik gabe.
2017
‎Azterketa egiterakoan, galderei egoki erantzun ahal izateko ikasleek izan behar duten ezagutza mailabereizteko, (Swart, 2010) artikuluan proposatutako sailkapena jarraitu genuen: maila altuko (HOqingeleseko Higher Order question etik) eta maila baxuko (LOq ingeleseko Lower Order question etik) ezagutzabehar duten galderak bereizi genituen.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia