Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 14

2018
‎Eskualdeak emaniko erremontista onenen artean, Jose Luis Recalde Iraizotz nabarmendu behar dugu. Lantzen jaioa 1952ko ekainaren 17an, maila oneko eta gaitasun fisiko handiko erremontista izan zen.
‎Eskualdeak emaniko erremontista onenen artean, Jose Luis Recalde Iraizotz nabarmendu behar dugu. Lantzen jaioa 1952ko ekainaren 17an, maila oneko eta gaitasun fisiko handiko erremontista izan zen.
‎Estiloari buruz asko galdetzen didate, normalean asko aldatzen dudalako lan batetik bestera. Hain zuzen ere, hasi nintzenean, nik nire estiloa aurkitu behar nuela gomendatu zidan ilustratzaile batek. Beti gogoratzen dut gomendio hori zeren niri ez baitzait estilo bakarra ateratzen.
2020
‎Oroitu behar dugu, ikasturte amaiera ere ez zela ohi bezalakoa izan. Bat batean eskola itxi eta etxetik bukatu behar izan zuten kurtsoa ikasleek, errutina erabat aldatuta.
‎Bat batean eskola itxi eta etxetik bukatu behar izan zuten kurtsoa ikasleek, errutina erabat aldatuta. Harrez gero sei hilabete igaro dira, tartean udako oporrak, eta orain arau berriak bete behar dituzte eskola barruan ikasketak jarraitzeko.
‎Oihanzabal eskolatik esan digute haurren ongizate emozionala dela lehentasuna momentu hauetan gehienbat. Gauza berri asko ikasi behar dituzte, ohitura berriak barneratu eta haur batzuentzat ez da erraza izanen. Garrantzitsua ikusten dute ikasleak beldurrik gabe egoten lortzea.
‎Irailean izaten da hori eta finala azaroan, Doneztebeko ferian. Baina, ikusiko dugu, aurten nahiko berezia izan behar du.
2021
‎Parte hartzaile bakoitzak gehienez ere bi fotografia aurkez ditzake, eta lan guztiak saritu gabeak eta jatorrizkoak behar dute izan. Gaiari dagokionez, gure eskualdearekin lotura duten argazkiak izan dira, baina paisaia hutsa jasotzen duten argazkirik ez da onartuko.
‎12 herritar boluntariok lagundu dute antolakuntza lanetan, eta oso pozik agertu dira emaitzarekin. Batzuk kanpoan, autoei nondik sartu eta nondik atera esateko, beste batzuk barruan, txertoa jaso behar zutenei laguntzen. Horrela izan dira goiz osoa, 15:00ak arte.
‎Gartzarongo Maria Luisa Beuntza ere aritu da antolakuntza lanetan, eta esan digunez dena ongi joan da: " Txertatu eta gero 15 bat minutu itxaron behar dute, erreakziorik ez dutela ziurtatzeko. Emakume bakar batek izan du, oso urduri zegoelako, eta zorabiatu egin da pixka bat.
2022
‎Astean zehar Erripako Letizia Altunarekin ere aritzen naiz, baina egia da azken urtean ez dugula gehiegi koinziditu. Normalean bakarrik joaten naiz, goizeko 5:30ean umeak jaiki baino lehen edo, eta bestela gauetan… egia esan, bakarrik aritzea ere gustatzen zait, ama langileok ere behar dugu batzuetan bakarrik egotea.
2023
‎Bai, zorionez, garrantzia handiagoa ematen zaio gaur egun ikasleen aniztasunari, baina beti ez da erraza horri erantzutea, irakasleak oso prestatua egon beharra du hor sortzen diren behar guztiei erantzuteko. Garai batean erritmo bat markatzen zen, testu liburu batekin adibidez, eta ailegatzen ez zirenak ziren errekuperatu beharra zutenak edo suspenditzen zutenak.
‎Bai, zorionez, garrantzia handiagoa ematen zaio gaur egun ikasleen aniztasunari, baina beti ez da erraza horri erantzutea, irakasleak oso prestatua egon beharra du hor sortzen diren behar guztiei erantzuteko. Garai batean erritmo bat markatzen zen, testu liburu batekin adibidez, eta ailegatzen ez zirenak ziren errekuperatu beharra zutenak edo suspenditzen zutenak. Orain, beste exigentzia batzuk daude, eta gure prestakuntzak batzuetan huts egiten du horretan, ez delako erraza.
‎Administrazioak bere legeetan irakasleoi eskatzen digu aniztasunari erantzun behar diogula, errealitate desberdinei... baina bera ez da gai eskolen aniztasunari erantzuteko. Kontuan izan behar lukete eskola desberdinak daudela, problematika eta behar desberdinekin.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia