Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 17

2001
‎Ikasleek benetakosaiakera egin dute berentzat berria izan den ikuspegi baten elementuak integratzen.Dena dela, oso zorrotz begiratuz gero, zenbaitetan berrikuntzaren axalean geratudirela dirudi, tekniken mamia eta benetako funtsa bereganatu gabe. Baina, tira, gehiegi eskatzen hastea ere ez da zilegi, ez baita ahaztu behar ikasleak direla etaegindako lana jarduera edo saiakera bat baino ez dela izan. Azken emaitzari duengarrantzia kendu gabe, garrantzitsuena, beharbada, prozesuan egindako lana izanda.
2005
‎Lehenbizikoari dagokionez, ereduak berrikusi beharrak ikasleek euskararekiko lortutako mailarekin ez dauka zer ikusia soil soilik, izan ere, elebitasuna ahalbidetu nahi zuen laurogeiko hamarkadako planteamendutik euskara ardatz duen eleaniztasun planteamendura igarotzeko urrats sendoak egin dira, eta horrek irakasleen prestakuntza ulertzeko eran, ikastetxeen antolaketan, materialetan eta abarretan sakoneko aldaketak egitea eskatuko du, derrigorrezko...
2007
‎Mailegu horren partikularren artean, azpimarratu behar da ikasketa horien iraupena ezin dela hiru urtetik gorakoa izan, eta aurreratutako dirua ordaintzeko epea bost urtekoa dela, ikasturtea bukatzen denetik hasita. Gainera, ez da mailegua itzultzen hasi behar ikaslearen diru sarrerek horretarako aukera ematen duten arte. Kasu horretan, amortizazio komisioa% 0,25 izanen da.
2008
‎Matematikak, kasu askotan, ikasleentzat konplexuagoa den irakasgaietako batek, ikasteko ingurune oso egokia aurkitzen du esparru horretan; izan ere, bitarteko interaktibo eta multimedien bidez ikasitakoa modu atseginagoan eta motibagarriagoan aplikatzeko modu bat eskaintzen du, baliabide tradizionalen bidez gerta daitekeena baino. ...zkuntzako institutu bateko matematika irakasle denak, Comunicación y Pedagogia aldizkarian argitaratutako" Recursos TIC en la enseñanza y enseñanza del área de matemáticas" txostenean dioenez," adituek uste dute teknologia funtsezkoa dela irakasgai hori irakasteko eta ikasteko", baina azpimarratu du" kontuz ibili behar dela hura erabiltzean, eta inoiz ez duela ordeztu behar ikasleen eta hezitzaileen rola". Baliabide teknologikoak irakasgai honetarako erabiltzeak egin dituen ekarpenen artean, Santandreuk nabarmendu du" ikasleengan ikaskuntza eraginkorragoa bultzatzen dutela, irakaskuntza giro berria ematen dutela eta garatzen den jarduera arkatzarekin eta paperarekin lan egiteko moduaz bestelakoa izatea".
‎Era berean, aipatu alderdiei hainbat gauza leporatu zizkieten gazte independentistek: ...metro koadroak 4.000 eurotik gora balio izatea; AHT" negozio biribila eta Amalurrarentzat kalte izugarria", leku aldaketa gehienak euskalde barrukoak direla kontuan hartzen ez duena" eta berau egiteko zuen enpresarioak, gainera, kontratatu duzuena"; Kapitalismoak behar duen pribatizazioa arlo guztietara hedatzea, hezkuntzara ere bai, Bologna prozesuaren bitartez" enpresen beharretarako ikasleak etorkizuneko langile akritiko, menpeko eta behin behinekoak izan daitezen", gainera euskara bezalako hizkuntza gutxiagotuak eta Euskal Herria bezalako estaturik gabeko nazioak" lekurik gabe uzteko".
2009
‎Notetan, lorpen bakoitza indartu eta akatsak minimizatzen dira, motibatzeko. Pazienteak alta jasotzen duenean, ikaskuntzaren datu objektiboak jakinarazten zaizkio ikastetxeari, baina ez dira ahaztu behar ikaslea berriz ere ikasgela arautu batean jartzen laguntzen duten ezaugarri kualitatiboak. Pazienteak alta jasotzen duenean, ikaskuntzaren datu objektiboak jakinarazten zaizkio ikastetxeari.
‎Okerreko interpretazioa, guztiz okerrekoa, da planteamendu horren oinarrian gaztelania baztertzearen aldeko jarreraren bat ikustea. Izan ere, aukera horrek ez baitu esan nahi ez denik bermatu behar ikasle guztiek gaztelania ere ongi ikastea. Planteamendu horrek beste helbururik ez du, bi hizkuntzen egiazko onarpena eta bi hizkuntzen bizikidetza harmoniatsua besterik.
2010
‎Hizkuntza departamentuetako irakasleok beti argi ikusi eta aldarrikatu dugu irakasle guztiok dugula beharra ikasleak hizkuntzan konpetente izan daitezen, eta ondorioz, ikasgai guztietan landu liratekeela hizkuntza konpetentziak eta ikasgai guztietan ebaluatu liratekeela konpetentzia horiek. Amets horren atzetik abiatu gara Huhezi n eta bideak diseinatzen hasi gara helburu horretara hurbiltzen joateko.
‎Hizkuntza departamentuetako irakasleok beti argi ikusi eta aldarrikatu dugu irakasle guztiok dugula beharra ikasleak hizkuntzan konpetente izan daitezen.
2013
‎Lehen egunak ez du txirrinik behar ikasleak tenorez heltzeko eskolara. Hendaiako ikastolan ere, Lapurdin, ordulariak hatsa hartu du erritmo lasaian sartzeko ikasgeletara.
‎Sanagustin kulturgunekoek ere emakumeon afaria bertan egiteko aukera eman digute, eta datorren astean emakume argazkilarien erakusketa bat jarriko dute. Eta ez dugu ahaztu behar ikasleek ere egingo dutela beraien ekarpena, eta gaiarekiko interesa azaltzen ari direla. Azpimarratzekoa iruditzen zaigu hori.
2014
‎Izan ere, harropuzkeriak galerazo eta itxi egiten dau egiaganako atea eta sarbidea. Ez ditugu geuregana erakarri behar ikasleak, ezpada ze guztiok bilatzen dogun egiarantz bideratu behar ditugu, benetan ahaleginduz, gatza baizen xume eta eraginkor izaten, zarata barik argi egiten dauan argiontziaren moduko izaten? (ik Mt 5,13).
‎16 Irakasleek ez lukete helburutzat hartu behar ikasleek material bat ikasten ordu asko pasatzea, baldin eta denok badakigu material hori ez dela ebaluatu ere egingo.
2019
‎Hiztun berriek euskara ikasteko izan dituzten motibaziorik garrantzitsuenak, motibazio identitarioak eta integratzaileak izan dira. Lanerako beharrak ikasle asko mugitzen ditu, baina euskara ikasi dutenen artean gehiago dira bestelako motibazioek bultzatutakoak. Horrekin lotuta, euskara ikasteak eman dizkien saririk indartsuenak zeintzuk izan diren galdetutakoan, erantzun gehienak sentimendu positiboekin daude lotuta (poza, harrotasuna, asebetetzea?), eta ez horrenbeste lan aukera gehiago izatearekin.
2021
Beharrik ikasle, buraso eta erakasle guziak eskolara forman berriz jin direla, mugimendu izan baita Aiherran. Lehen astean, bisita frango ukan ditugu:
‎Nola lortu? Haurrek jaten ikasten duten leku horietan, ez dira falta behar ikasleek berek egindako kartelak eta marrazkiak, elikadura osasungarriarekin edo janarekin, elikagaien argazkiekin eta abarrekin lotutako higiene jarduerekin lotutako hezkuntza mezuak dituztenak. Eta zer gehiago?
2023
‎" Hezkuntza baldin bada etorkizuneko lan indarra hezteko eta sortzeko instituzioa, kapitalaren behar produktiboen arabera eraldatuko da. Etorkizuneko langilea lan sinplifikatuetara ohitu beharrak ikasleok jasotzen dugun heziketaren sinplifikazioa ekarri duela begi bistakoa da, laneko konpetentziak inposatzen dizkigute hasiera hasieratik: DBHn bertan bideratzen da Lanbide Heziketara, nota filtro gisa erabiliz; badirudi Lanbide Heziketa dela hezkuntza sistemaren baldintzetara egokitzen ez denari eskaintzen zaion alternatiba kritikatu du Berezibarrek.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia