2001
|
|
Ikasleek benetakosaiakera egin dute berentzat berria izan den ikuspegi baten elementuak integratzen.Dena dela, oso zorrotz begiratuz gero, zenbaitetan berrikuntzaren axalean geratudirela dirudi, tekniken mamia eta benetako funtsa bereganatu gabe. Baina, tira, gehiegi eskatzen hastea ere ez da zilegi, ez baita ahaztu
|
behar
ikasleak direla etaegindako lana jarduera edo saiakera bat baino ez dela izan. Azken emaitzari duengarrantzia kendu gabe, garrantzitsuena, beharbada, prozesuan egindako lana izanda.
|
2007
|
|
Mailegu horren partikularren artean, azpimarratu behar da ikasketa horien iraupena ezin dela hiru urtetik gorakoa izan, eta aurreratutako dirua ordaintzeko epea bost urtekoa dela, ikasturtea bukatzen denetik hasita. Gainera, ez da mailegua itzultzen hasi
|
behar
ikaslearen diru sarrerek horretarako aukera ematen duten arte. Kasu horretan, amortizazio komisioa% 0,25 izanen da.
|
2008
|
|
Matematikak, kasu askotan, ikasleentzat konplexuagoa den irakasgaietako batek, ikasteko ingurune oso egokia aurkitzen du esparru horretan; izan ere, bitarteko interaktibo eta multimedien bidez ikasitakoa modu atseginagoan eta motibagarriagoan aplikatzeko modu bat eskaintzen du, baliabide tradizionalen bidez gerta daitekeena baino. ...zkuntzako institutu bateko matematika irakasle denak, Comunicación y Pedagogia aldizkarian argitaratutako" Recursos TIC en la enseñanza y enseñanza del área de matemáticas" txostenean dioenez," adituek uste dute teknologia funtsezkoa dela irakasgai hori irakasteko eta ikasteko", baina azpimarratu du" kontuz ibili behar dela hura erabiltzean, eta inoiz ez duela ordeztu
|
behar
ikasleen eta hezitzaileen rola". Baliabide teknologikoak irakasgai honetarako erabiltzeak egin dituen ekarpenen artean, Santandreuk nabarmendu du" ikasleengan ikaskuntza eraginkorragoa bultzatzen dutela, irakaskuntza giro berria ematen dutela eta garatzen den jarduera arkatzarekin eta paperarekin lan egiteko moduaz bestelakoa izatea".
|
2009
|
|
Notetan, lorpen bakoitza indartu eta akatsak minimizatzen dira, motibatzeko. Pazienteak alta jasotzen duenean, ikaskuntzaren datu objektiboak jakinarazten zaizkio ikastetxeari, baina ez dira ahaztu
|
behar
ikaslea berriz ere ikasgela arautu batean jartzen laguntzen duten ezaugarri kualitatiboak. Pazienteak alta jasotzen duenean, ikaskuntzaren datu objektiboak jakinarazten zaizkio ikastetxeari.
|
|
Okerreko interpretazioa, guztiz okerrekoa, da planteamendu horren oinarrian gaztelania baztertzearen aldeko jarreraren bat ikustea. Izan ere, aukera horrek ez baitu esan nahi ez denik bermatu
|
behar
ikasle guztiek gaztelania ere ongi ikastea. Planteamendu horrek beste helbururik ez du, bi hizkuntzen egiazko onarpena eta bi hizkuntzen bizikidetza harmoniatsua besterik.
|
2013
|
|
Lehen egunak ez du txirrinik
|
behar
ikasleak tenorez heltzeko eskolara. Hendaiako ikastolan ere, Lapurdin, ordulariak hatsa hartu du erritmo lasaian sartzeko ikasgeletara.
|
|
Sanagustin kulturgunekoek ere emakumeon afaria bertan egiteko aukera eman digute, eta datorren astean emakume argazkilarien erakusketa bat jarriko dute. Eta ez dugu ahaztu
|
behar
ikasleek ere egingo dutela beraien ekarpena, eta gaiarekiko interesa azaltzen ari direla. Azpimarratzekoa iruditzen zaigu hori.
|
2014
|
|
Izan ere, harropuzkeriak galerazo eta itxi egiten dau egiaganako atea eta sarbidea. Ez ditugu geuregana erakarri
|
behar
ikasleak, ezpada ze guztiok bilatzen dogun egiarantz bideratu behar ditugu, benetan ahaleginduz, gatza baizen xume eta eraginkor izaten, zarata barik argi egiten dauan argiontziaren moduko izaten? (ik Mt 5,13).
|
|
16 Irakasleek ez lukete helburutzat hartu
|
behar
ikasleek material bat ikasten ordu asko pasatzea, baldin eta denok badakigu material hori ez dela ebaluatu ere egingo.
|
2021
|
|
Nola lortu? Haurrek jaten ikasten duten leku horietan, ez dira falta
|
behar
ikasleek berek egindako kartelak eta marrazkiak, elikadura osasungarriarekin edo janarekin, elikagaien argazkiekin eta abarrekin lotutako higiene jarduerekin lotutako hezkuntza mezuak dituztenak. Eta zer gehiago?
|