Emaitzak: 3
2007 | ||
Irakurketa horretan, kualitatearen irakurketan, argi uzten da ezen egia ezin daitekeela zanpatu, aurkarien kopurua edozein delarik ere. Tropeletik urruntzen ikasi | beharra dagoela adierazten du kualitatearen lekua darabilenak, abiapuntuko hitzarmena ezartzeko unean. Ildo horretatik, asko eta gutxiren gainetik dago justua edo injustua, egia edo gezurra, askatasuna edo zanpaketa? | |
2009 | ||
Horretarako, 1974ko urrian apaizeizuzendutako Teologiako ikastaro bat antolatu zen. Bertan Nafarroako fusilatuenzerrenda egin | beharra zegoela adierazi zen, eta bertaratutako gehienek VictorManuel Arbeloari eta Jose Maria Jimeno Juriori ikerketa hau egitea eskatu zietenudal, epaitegi, parrokia, armada, guardia zibil eta bestelako erakundeen artxiboetan. Lan horrek ez zuen bide luzea izan, traba handiak izan baitzituen, besteakbeste, 1975eko otsailaren 24an Elizbarrutiaren Presbiterioaren Batzarrak proposamen hura bertan behera utzi zuelako. | |
2019 | ||
Bestalde, elikadura eta dietetika adituek eta mundu osoko osasun agintariek elikadura osasuntsuaeramateko | beharra dagoela adierazten dute (Saunders eta Vallance, 2017). Kilokaloria altuko edonutrienterik gabeko elikagaiak eta edariak eskuratzeko erraztasunak, inguru obesogenikoa? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar | 3 (0,02) |
Lehen forma
beharra | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
UEU | 3 (0,02) |
Konbinazioak (2 lema)
behar egon | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
behar egon adierazi | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |