Emaitzak: 8
2008 | ||
Espainiako unibertsitateek onarpen-muga duten titulazioetako plazen %1 eta %3 artean erreserbatu behar dituzte unibertsitate-titulua edo baliokidea duten eta egin nahi dituzten ikasketen bigarren zikloan sartzeko aukerarik ez duten ikasleentzat. Kontuan hartu | behar da ikasle horiek ekaineko eta uztaileko onarpen-deialdi arruntean bakarrik eskatu ahal izango dutela plaza, inoiz ez iraileko ezohiko deialdian. Ikasle horientzat, Andaluzia, Kantabria, Kanariak, Gaztela eta Leon, Extremadura eta Madrilgo erkidegoek plazen %1 besterik ez dute erreserbatzen; Galiziak eta Murtziak, berriz, %2 Gainerako erkidegoek erreserbaren gehieneko muga ezarria dute:% 3 Atzerriko ikasleak: | |
2018 | ||
Unitate didaktikoak, besteak beste, proposatzen du Alardearen seme-alabak dokumentala ikustea, eta askori gogorra egiten zaie. Kontuan hartu | behar da ikasle horietako askok 14 -15 urte dituztela, eta bizi osoan ezagutu dutela Irunen egoera hau: bi alarde egitea. | |
2020 | ||
Erretiroa hartu zuenean, Hazi eta Ikasi sortu zuen beste irakasle ohi batzuekin, Donostian: eskola orduak bukatu eta gero bakarrik geratzen ziren haurrei babesa emateko, eta etxeko lanak egiten eta ikasketetan aurrera egiten laguntzeko, boluntarioen bidez —ez dute irakasleak izan behar— Alonso kezkatuta dago, berez laguntza gehien | behar zuten ikasle horiek etxean bakartuta eta babes gutxiagorekin geratu baitira, COVID-19ari aurre egiteko itxialdiaren eraginez. | |
Inportantea zen Iparra-Hegoak keinu bat egin zezan Aranzabalen ustez, eta, gainera, Segurarako aurtengo bidaia lagunduko du egunak. «Iparra-Hegoak ere eskaini | behar zien ikasle horiei zerbait antolatzea. Bestalde, helburu ekonomiko bat badugu, diru pixka bat bildu nahi baitugu aurtengo ateraldia baldintza onetan egiteko». | |
2022 | ||
Katalunian, legez araututa dago diru publikoa jasotzen duten eskola guztiek leku batzuk gorde behar dituztela hezkuntza behar espezifikoak dituzten ikasleentzat. Vicen, esaterako, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako 30 ikasleko ikasgela bakoitzean hamar gorde | behar dituzte ikasle horientzat, eta 25eko gela batean, zortzi. Bestalde, modu orekatuan banatu behar dituzte ikasturtean zehar iristen diren ikasleak ere. | |
«Ulertu egin | behar ditugu ikasle horien premiak, guztiz» | |
ikustea nola eralda ditzakegun berariazko premiak dituen ikasle horren inguruko interakzio guztiak, eta babesleak izatea haiekin, baina, bide batez, eskolan ematen ari diren ikasketekin lotuta egotea. Hala ere, jakina, ulertu ere egin | behar ditugu ikasle horien premiak, guztiz. | |
Zer eskaini | behar zaie ikasle horiei? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 8 (0,05) |
Lehen forma
behar da | 2 (0,01) |
behar ditugu | 2 (0,01) |
behar dituzte | 1 (0,01) |
behar zaie | 1 (0,01) |
behar zien | 1 (0,01) |
behar zuten | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
behar izan ikasle | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
behar izan ikasle horiek | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |