Emaitzak: 7
2001 | ||
Ikasle bakoitzak bere arrazoiak ditu euskara ikasteko, besteak beste, lana bilatzekoaukerak gehitzea, gizartean hobeto integratzeko bideak eraikitzea, seme-alabei ikaslaguntza eskaintzea, administrazioetako euskara plangintzetan parte hartzea, eta abar.Bestetik, ikaslea euskaltegira joaten denean, euskara ahalik eta azkarren ikasi nahidu. Bai HABEk bai euskaltegiek saiatu | behar dugu ikasle bakoitzak nahi duen horilor dezan kalitatezko irakaskuntza eskainiz. Hori da gure erronka. | |
2010 | ||
Ikasle bakoitzaren sormen-ahalmenak hautematea: irakaslanean, irakasleak gai izan | behar du ikasle bakoitzaren potentziala eta gaitasun handiena duen sormen-trebetasunak identifikatzeko. Horrela, ondorengo lanean eragina izan dezake hautemandako tasunen estimulazioan eta ikasleak neurri txikiagoan dituen beste batzuk sendotzean.<p< Ideia original guztiak ez dira onak: | |
2011 | ||
Irakurleek bakarrik dakite zer lotzen duen liburu on batek. Zer protagonismo eman | behar zaie ikasle bakoitzaren ezaugarriei irakurketan? “Ez dago bi irakurle berdin. | |
2016 | ||
Kurtso bakoitzak programa orokor bat izango du, gertakari denak lotuko dituen diskurtso moduko bat. Nahiko irekia izan | behar du ikasle bakoitzak garatuko duen programa espezifiko guztiak bere barnean hartzeko. Kurtso hauetan landutako programa orokorrak salbuespen-areak, irlak, programa dentsoak, atmosferak eta abar izan dira. | |
2017 | ||
Kolegioko azken urtean adibidez emankorra izan daiteke errepikatzea, batez ere ikaslea bere orientazio bidean engaiatu denean. Dudarik gabe, familiarekin landu | behar da ikasle bakoitzaren egoera, eta ahal bezainbat ikaslearen nahiak errespetatu behar dira; orientazioa (orokorra, teknologikoa edo profesionala) hautatua izan behar da eta ez jasana. | |
2018 | ||
«Lehenik ama hizkuntza dute; gero, inguruarekin erlazionatzeko hizkuntza; eta, azkenik, euskara». Ganivet eskolako Garcia irakasleak azaldu du aintzat hartu | behar dela ikasle bakoitzaren egoera, baita euskararen bilakaera soziolinguistikoa ere: «Askotan gertatzen da Haur Hezkuntzan ahozkotasuna landu ostean euskaraz erraz egiten dutela, baina 5 urteko gelan-edo konturatzen direla gaztelania behar dutela besteekin erlazionatzeko. | |
2021 | ||
Dena den, programa horien eraginkortasunean sakontzeko, bost neurri proposatzen dituzte autoreek (op. cit.): (1) Irakasleak erraztatzaile moduan formatu | behar dira ikasle bakoitzaren beharrak prozesuetan integratu ahal izateko; (2) testuinguru errealen erabilera ikas-prozesu esanguratsuak eskaini ahal izateko; (3) konpetentzien garapena ahalbidetuko duten metodologia aktiboen inplementazioa, ikaste-helburu zehatzak eta egingarriak zehaztuz; (4) proposamenek malguak eta irekiak izan behar dute eraginkorrak izan nahi badute; (5) halako proposamenen inplemen... |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 7 (0,05) |
Lehen forma
behar du | 2 (0,01) |
behar da | 1 (0,01) |
behar dela | 1 (0,01) |
behar dira | 1 (0,01) |
behar dugu | 1 (0,01) |
behar zaie | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
behar izan ikasle | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
behar izan ikasle bakoitz | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |