Emaitzak: 2
2004 | ||
Umeek, aldiz, gauza berriak ikusi nahi dituzte, hots desberdinak entzun, objektu desberdinak ukitu eta, batez ere, aitaren eta amaren maitasuna nabaritu, keinu maitagarrien eta hitz politen bidez. Jolastea maitea erakusteko modu egokia da, eta, aldi berean, haurrei zentzumenak pizteko eta oinarrizko trebetasun batzuk sustatzeko balio die. “Aukera eman | behar zaio haurrari jarduera bat egiteko eta motibatzeko, maitasun, pazientzia eta alaitasun handiarekin”, dio psikopedagogak. Fodorrek gurasoei gomendatzen die egunean gutxienez ordu-erdi eman dezatela seme-alabekin jolasten. | |
2012 | ||
Garrantzitsua da adin horretako haurrekin interakzioa duten hezitzaileek haurrak ikasketaren subjektu aktibotzat jotzea, eta haurrak errespetatzea. Ez dute etengabe parte hartu | behar haurren jarduera autonomoan. Horrekin batera, txikitatik eman behar diete haurrei pertsonak trukatzeko egoerak bizitzeko aukera, egoerak bizitzeari eta haietan parte hartzeari garrantzia emanez. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 2 (0,01) |
Lehen forma
behar | 1 (0,01) |
behar zaio | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
behar izan haur | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
behar izan haur jarduera | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |