Emaitzak: 2
2010 | ||
Eta zertan datza planteamendua? Ikastetxe bakoitzak bere kurrrikuluma edo proiektua egitean. Ikastetxe bakoitzak kokaturik dagoen lekutik abiatu behar du, esan nahi baita, kontuan hartu | behar dituela haurren etorria, hizkuntza, herriko edo hiriko giroa, egoera soziolinguistikoa alegia; eta horren arabera proiektua osatu eta garatu beti ere lehen aipatu helburua haurrek lor dezaten. Eta ikastetxe osoa konprometi dadila ikastetxean euskal giroa sortzen, dela eskola barruan dela kirol garaian, edo jangelan, etab. Beraz, ikastetxe bakoitzak lekuan lekuko proiektua egin behar duela pentsatzen dut ez baita berdina, esaterako, Donostiako giroa eta Amezketakoa. | |
2015 | ||
Bekatu zaharrak ez baina lapurreta berria aipatu dut lehen ordea: aurten, idazleok aldian behin ikastetxeetara egiten ditugun misio horietako batean, izena isiltzea hobe dudan eskola batean nengoela, bakarrik utzi ninduten areto, bideo-gela edo liburutegi izan zitekeen batean, hitzaldia eman | behar nien haurrak etorri arte zain. Liburuak dauden tokiren batean suertatuz gero beti eta ezinbestean hasten naiz haiei begira: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 2 (0,01) |
Lehen forma
behar dituela | 1 (0,01) |
behar nien | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
ELKAR | 1 (0,01) |
aiurri.eus | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
behar izan haur | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
behar izan haur etorri | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |