Emaitzak: 2
2006 | ||
karga ondo banatzea komeni den, haurrek motxila altxatzeko zer teknika erabili behar duten (belaunak tolestuz eta hankekin indarra eginez), bi tiranteak nola erabili behar diren eta bizkar-zorroaren tamaina egokia. Azkenik, motxila egokiena aukeratzeko gida gisa, CECUk adierazten du kontuan hartu | behar direla haurraren bizkarreko altuera, ohiko karga-mota, etxearen eta ikastetxearen arteko eguneroko ibilbidearen ezaugarriak, eta konposizioari eta eraikuntzari buruzko etiketan ematen den informazioa. | |
2011 | ||
Jarrera hori hartu ahal izateko, beharrezkoa da idazlana egingo den aulkia eta mahaia egokiak izatea. Marisa Ramónek, Alcobendasko (Madril) Hezkuntza Orientazioko eta Psikopedagogiako Saileko kideak, nabarmendu du aulkiak bizkarraldea izan | behar duela haurrak bizkarra bermatu ahal izateko, eta mahaiak ez duela “ez altuegia ez baxuegia izan behar, sorbaldetan tentsioak edo jarrera behartuak saihesteko”. Tamaina, lerrokadura, inklinazioa eta tartea zaintzea Idazkera onak irudi proportzionatua du grafia guztien artean. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 2 (0,01) |
Lehen forma
behar direla | 1 (0,01) |
behar duela | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
behar izan haur | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
behar izan haur bizkar | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |