Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 4

2012
‎Kasu batzuetan, alderdi ekonomikoaz gain, haur bat komunikabide masibo batean agertzeko aukerak guraso askori eragiten dien ilusioa dago. Azken hori ez dago berez gaizki, baina kontuz ibili behar da haurrari bere nahiak eta asmoak ez helarazteko. Hori gertatzen bada, antsietatea eta presioa sortzen dira, eta, nahi gabe eta konorterik gabe, haurtxoei ere eragiten die, eta itomena eta estresa eragiten die.
2016
‎Beraz, leku lasaia izango da eta gurasotxokotik gertu egongo da haiekin askariak edo jaialdiak egiteko aukera emanaz. Espazio honek baimendu behar du haurrak berak era autonomoan mahaia ipintzea, gauzak jasotzea, azken finean imitatzea etxeetan eta familietan egiten dena.
2017
‎Horrez gain, esnez bestelako elikagaiak nola eskaini hitz egin zuen. Une honetan, hala ere, argi utzi behar da haurrak berak hasiko direla solidoak jaten noiz hasi, ez egutegia, ez pediatraren aholkuak, ezta haurrak atenditzen dituen beste edozein osasun aholku ere. Eta nola egingo du?
2022
‎Gauzak hain argi kontatu badizkio, zer da oraindik ulertu ez duena? ...hin kontatu zion, oraindik pisukide zirenean, ostegunetan parranda egiten zutenean eta ostiraletan eskoletara huts egin, eta apunteekin trafikatu ahalik eta denbora gehiena kafetegian pasatzeko, eta kezka handiena zutenean ea iritsiko ote zitzaien dirua asteburuan ere parranda pixka bat egiteko, eta gisako buruhausteek betetzen zutenean euren egunerokotasuna, amestu zuela haurdun zegoela, eta izan behar zuen haurra beraren  tzat zela? " Eta zer moduz sentitu zara?", galdetu zion barre artean berak, orain baino hamabost urte gazteago;" ongi; oso argi neukan haurra zurea zela".
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia