Emaitzak: 7
2008 | ||
Zoritxarrez Davant-i eta bioi gertatzen zaigu zuberotar ez diren ikerlariek, erreserbetako amerindiarren moduan ikusten gai-tuztela eta ez gaituztelarik kontsultatzen gure lanak, gure lekukotasunak, testis> nullus-> tzat ematen. Zuberotarrok liburu oso bat idatzi | behar genuke gure munduaz eta gure hizkuntzaz idatzi diren hutsen zuzentzeko. Gaur esan dezaket etnografian, etnologian, hizkuntzalaritzan, Henri Gavel, Robert Lafon, Jean Haritschelhar, Jean Larrasquet, Jon Etxaide eta Kepa LarriƱoa direla bakarrik osoki fidagarriak. | |
2012 | ||
Filosofia egitea da (Platonengandik aurrera) Ideien arabera bizitzea. Baina Ideiak identifikatzen ere ikasi | behar dugu gure mundu arrunt eta iragankor honetan. Ideien aztarnak identifikatzea, horixe da beharbada Badiouren filosofiak irakats diezagukeena, eta hori zientzian, politikan, amodioan edo artean. | |
2014 | ||
Irakurketa politikoarekin bururatzeko, ez dakit demokratiko den, baina aurre demokratiko segur, ihauteri zaharren leziona hau baita, uzkur da botere guziak, kalitate guziak bakarrari emateko. Eta ihauteri horiek irakurtzen baditugu oharrerrexa da pertsonaietan dena duenik ez dela, kalitateak banatuak dira, denetarik | behar da gure mundu honek iraun dezan, politika, sozial eta ekonomian. | |
2016 | ||
Are gehiago, Parisko klimaren goi-bilerak argi utzi zuen: erregai fosiletan oinarrituriko energia ekoizteko ereduak zuzeneko eragina du klima-aldaketan berotegi-efektuko gasen isurien ondorioz, eta gaur egungo energia-eredua ingurumenerako jasangaitza da1. Berotegi-efektuko gas-isuri horien arduradunak zenbait motatako akuilatzaileak dira, eta, nolabait, eragile horietan eragin | behar dugu gure munduaren osasuna berreskuratu nahi baldin badugu. Energia-metaketan dihardugun ikerlariok faktore horietako bi ditugu identifikatuak, eta gure aletxoa jartzen saiatuko gara borroka honetan. | |
2021 | ||
Errepikatu behar dut hor goraki zure mezua: ikasi eta ikertu | behar dugula gure mundua, gazteak eskolatu behar zaretela gure historia, jendartea, kultura lantzeko eta partekatzeko denekin. Jakintsun doktore omen handi horiek beren dorreetan zirela, zu herri kulturako bideetan egon zira. | |
Identitate sozialak eta sinbolikoak gara. Horrek esan nahi du besteak behar ditugula bizitzeko, besteak | behar ditugula gure mundua irudikatzeko eta besteak behar ditugula gu nor garen jakiteko eta norbait izateko. Eta erantzun horiek guztiak ez daude norbanakoarengan, besteen aitorpen edo interpretazio ahalmenean baizik. | |
2022 | ||
Baina, fantasia aberats orok bezala, posibilitateen mundu bat sortzen du, eta mundu horrek kontrapuntu izaten jarraitzen du Prosperok bere makulua apurtu, bere liburua hondoratu eta bizitza arrunta atzera itzultzen denean ere. Kontrapuntu hori | behar dugu gure munduan ere. Sexu-politikan, justizia sozialeko proiektuaren emaitza" zerbait oparo eta bitxia" izango da, hain zuzen, eta aurretik izan dugun guztia ez bezalakoa. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 7 (0,05) |
Lehen forma
behar dugu | 3 (0,02) |
behar da | 1 (0,01) |
behar ditugula | 1 (0,01) |
behar dugula | 1 (0,01) |
behar genuke | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
ELKAR | 2 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Elhuyar Zientzia eta Teknologia | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Jakin liburuak | 1 (0,01) |
Herria - Euskal astekaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
behar izan gu | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
behar izan gu mundu | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |