Emaitzak: 7
2002 | ||
Biderik leunena iritzi publikoaren gain presioa egitea da eta sindikatuen eskakizunen gizarte-legitimazioa lortzea. Lan-baldintza batzuk oinarrizko eskubideakdira (lan berdinarentzat soldata berdina, lan-osasunerako eskubideak, 35 ordukolan-astea...), eta ahaleginak egin | behar dira gizarte osoak hori horrela dela onardezan. Bide honek, normalean, epe luzeko emaitzak izaten ditu. | |
2004 | ||
Herri gaixotasuntzat jo behar da, herrigaixotasuntzat gaitziritzi eta herri gaixotasun bezala aztertu eta sendatu. Herri aginteak hizkuntz eskubideei atxikimendua erakusten duten jarrerak erakutsi, sustatu eta zabaldu egin | behar ditu gizarte osoan eta gazteen artean bereziki. Ez dago beste sendabiderik. | |
2007 | ||
Osasunean eragina duten portaerak izateko arriskua garapen-etapa horretan dago, eta gizarte-testuinguruan sartzen da, gizarte-, kultura-eta ingurumen-faktoreekin lotuta. Talde sanitarioek eta hezitzaileek arriskuen berri izateak pizgarri bat izan | behar du gizarte osoan osasunerako hezkuntzan jarduteko eta esku hartzeko. | |
2010 | ||
2 irudia: Erantzuleen euskararekiko hurbiltasuna(%) euskararen munduarekiko interes falta borobila laginaren %10 baino gutxiagok eman izana eta %80k euskaratik hurbil edo interesatuta sentitzen dela esan izana positiboki baloratu behar dira. alabaina, integrazioari begira bi munduko egoera gainditzea horren garrantzitsua izanda, ahaleginak egin | behar dira gizarte osoak gaindi dezan, euskara normaldu nahi bada. euskararen mundua erdaldun guztiei ezagutarazi behar zaie, batzuek dituzten asoziazio negatiboak eta prebentzioedo arbuio-sentimenduak desegiteko. bestalde, arestian aipaturiko galderara itzultzea komeni da: nahikoa da euskara ikastea bi munduko egoera gainditzeko? | |
2018 | ||
* Hori erabat zabaldu | behar da gizarte osora | |
2022 | ||
Nik uste dut krisietatik ikasi egiten dela, eta krisiaren momentu honetan erne egon behar gara ikusteko zeintzuk diren gure sendotasunak eta ahuleziak mantentzeko, eta beste gauza batzuk aldatzeko, kontuan izanik edozein motatako osasun sistema izanda, Oinarrizko Osasun Laguntza sendo bat | behar dela gizarte osorako osasun helburu justu eta bidezkoak lortzeko. | |
Nik uste dut krisietatik ikasi egiten dela, eta krisiaren momentu honetan erne egon behar gara ikusteko zeintzuk diren gure sendotasunak eta ahuleziak mantentzeko, eta beste gauza batzuk aldatzeko, kontuan izanik edozein motatako osasun sistema izanda, Oinarrizko Osasun Laguntza sendo bat | behar dela gizarte osorako osasun helburu justu eta bidezkoak lortzeko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 7 (0,05) |
Lehen forma
behar dela | 2 (0,01) |
behar dira | 2 (0,01) |
behar da | 1 (0,01) |
behar ditu | 1 (0,01) |
behar du | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Osagaiz | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Booktegi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
behar izan gizarte | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
behar izan gizarte oso | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |