Emaitzak: 4
2010 | ||
Hala, Alemania %9, 8tik %8, 6ra igaro da, eta Frantzia %9tik %8, 2ra jaitsi da. Nazioartekotze tasari dagokionez, hau da, herrialde | batek ikasle guztiekiko duen atzerriko ikasleen proportzioa, Erresuma Batuak du tasarik altuena (%19, 5) eta goranzko joera. Alemaniak eta Frantziak, %11, 3ko tasarekin, egonkor diraute; Espainiak, berriz, %3, 4ko tasarekin, “gorantz egiten du neurri batean, tasak batez bestekotik behera egon arren (%8, 7) ”, zehaztu zuen. | |
Ebaluazioa eraginkorra izan dadin, curriculum gaitasunak ebaluatzeko probez gain, testuinguru aldagaiak biltzeko galdera sortak ere baditu, emaitzak ikaslearen gizarte, kultura edo ekonomia inguruneari buruzko indizeekin lotzeko, bai eta ikasten ari den ikastetxearen berariazko datuekin, dituen baliabideekin, irakasleen tamainarekin edo ezaugarri orokorrekin eta ikasleekin erlazionatzeko ere. Ebaluazio autonomikoak Ebaluazio orokorraz gain, LOEk ezartzen du hezkuntza administrazioek, beren eskumeneko zentro guztietan, lehen eta bigarren hezkuntzako maila jakin | bateko ikasle guztiei eragiten dieten zentsu diagnostikoko ebaluazioak garatu behar dituztela. Proba horiek orientatzeko helburua dute ikastetxeentzat, ikastetxearen eta ikasgelaren emaitza globalak ematen baitizkie beren hiriko batez bestekoari dagokionez, lortutako datuen eta indize sozial, ekonomiko eta kulturalaren arteko erlazioa eta ebaluatutako gaitasun bakoitzean duten maila. | |
2011 | ||
Tutoretza lan hori bi modutan egin daiteke: taldean, ikasgela | bateko ikasle guztiekin edo batzuekin, edo banaka, ikasle jakin baten berezitasunei erantzuteko. Banakako azken modu hori tutorearen eta ikaslearen arteko elkarrizketan gauzatzen da, “ikasleen eta helduen arteko benetako harremana sortzeko” biderik eraginkorrenean, Sebastián Rodríguezek dioen bezala. | |
2012 | ||
probak eta azterketak egitea; kultura, jolas eta kirol jarduerak garatzea; institutuak hezkuntza lanak utzi edo ez betetzeagatik egindako erreklamazioak; ikasleen errendimendu akademikoaren balorazioari buruzko alegazioak eta erreklamazioak; zenbait hutsegite egiteagatik ikasleei jarritako zigorrak; eta, oro har, “ikasleei berariaz eragiten dieten jarduerak eta erabakiak”. Ordezkaria aukeratzea Talde | bateko ikasle guztiek bozketa bidez hautatzen dituzte ordezkariak Ordezkariak bozketa bidez aukeratzen dira. Ikasketa buruek antolatzen eta deitzen dituzte hauteskunde horiek, “taldeetako tutoreekin eta ikasleen eskola kontseiluko ordezkariekin lankidetzan”, eta araudi horrek ezartzen du. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bat | 4 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
bat ikasle | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
bat ikasle guzti | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |