Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 15

2011
‎Batetik, amak bere askatasuna eta independentzia galtzen ditu, lotura eta mendekotasun etapa bizi bat hasten baitu, haurtxoa zaintzeko eta elikatzeko. Horretarako, uko egin behar die bere bizitzako alderdi batzuei, eta erantzukizun berri bat hartu behar du. Aita berria, berriz, amaren eta seme alabaren arteko harreman hain estutik kanpo senti daiteke.
‎Eta beste ordubete edo bi lana egiteko. Nolanahi ere, saio bat hartu behar da lanak aurkezteko.4.2 jardueraNire autonomia erkidegoan tratu txarrak detektatzea eta tratatzeaAzalpena eta garapenaTestuan, ikuspegi orokor bat eman da tratu txarren egoeretan esku hartzeko ekintzen segida osoari buruz; hura gauzatzea, ordea, autonomia erkidegoaren gain dago. Jarduera honetan hau egin behar da, hain zuzen ere:
‎Apal batean 3 metroko garaieran dagoen palet bat hartu behar du.Zamatzen ari dela, ikusi du kaxa bat solte dagoela paletaren gainean, eta erori egin litekeela. Hori dela eta, orgaren besora igotzea erabaki du, eskailera moduan erabiliz, kaxa kentzeko.
‎Begoñak jakin behar du odolaren gasometria egiteko arteriako odolaren lagin bat hartu behar zaiola. Nahiz eta orratz oso fin batez ziztatu behar zaion arteria erradiala eta azkar egin ohi den, mingarria izan daiteke prozedura.
2012
‎OHARRAK Arnasketa negarrez aritu den edo urduri dagoen haur bati hartu behar badiogu, lasaitu arte itxaron dugu neurketa egin aurretik. Lo badago, aldiz, esnatu aurretik hartu.
‎Okerrekoak badira, alda itzazu zuzenak izan daitezen: a) Osasun hezkuntza gaixotasunik ez duten pertsonei soilik zuzentzen da. b) Osasun hezkuntzan, adituek esaten dutena besterik ez dute egin behar gizabanakoek; erabakiak beste batzuek hartzen dituzte haien ordez. c) Osasunerako jokabide kaltegarri bat ezabatzeko, horren ordez, osasungarriagoa izango den beste bat hartu behar da. d) Osasun hezkuntzaren helburuak gizabanakoan oinarritzen dira soilik. e) Osasun hezkuntzak gizabanakoa bere osasunaren erantzule egiten du, beste erantzukizun orokorrago batzuk saihestuta. f) Osasun hezkuntza haurrengan besterik ezin da gauzatu; egiaz, horiek baitaude ikasteko une egokian.
2013
‎Blokeen eta multzoen arteko alde nagusia hau da: blokeek eraikin oso bat edo eraikin baten edo batzuen zati bereizi oso bat hartu behar dute, eta erabilera esklusiboko igogailuak eta eskailerak izan behar dituzte; multzoek, berriz, ez dute zertan bereiz egon, eta eraikin baten zati bat har dezakete.
‎Badago beste alderik hotel eta hotelapartamentuen eta hostal eta pentsioen artean: alde batetik, hostalpentsioei zerbitzu eskakizun txikiagoak egiten zaizkie; bestetik, hotelek eta hotel apartamentuek eraikin oso bat edo eraikin baten zati bereizi bat hartu behar dute (kasu horretan, erabilera esklusiboko sarrerak, igogailuak eta eskailerak izan behar dituzte), eta hostal eta pentsioek, berriz ez dute horrelako baldintzarik.
2014
‎Aireztatze osagarriaren edo aireztatze sare sekundarioaren neurriak zehaztean, aldagai bat hartu behar da kontuan, batik bat: aztergai dugun eraikineko solairuen kopurua eta altuera.
‎Betebehar seinaleakEra horretako seinaleen bidez, adierazten da jokabide jakin bat hartu behar dela. Kolore urdina dute, eta sinboloa edo testua zuria da.
‎Birmoldaketaren erritmoa, abiapuntuko egoeraren analisiak markatu behar du.Abiapuntuko egoera zenbat eta okerrago, orduan eta polikiago hasi behar da.Oro har, hobe da soseguz hastea, esperientzia maila bat hartu behar baita laboreen maneiuan, teknika berrien aplikazioan eta sistemaren errendimendu potentzialaren ebaluazioan.
2015
‎Kereila idatziz aurkeztu behar da, eta abokatu edo prokuradore batek hartu behar du parte. Honako hauek jaso behar du:
‎Lurzoru laginak 20 cm-ko sakonerara hartu behar dira. Lurzoru edo hazkuntza mota bakoitzeko lagin bat hartu behar da, gutxienez.
‎Egoera jakin batean jokatu edo erabakiren bat hartu behar dugunean, datuak eguneratu egiten dira, eta garunean gordetako zentzumen esperientziaren batean oinarrituta hartzen dugu erabakia. PNLrako garrantzitsuena da esperientzia nola eta zein baldintzatan prozesatu eta gorde zen jakitea.
2017
‎KNX teknologiako sisteman, elementu guztiak kable bakarrarekin konektatzen dira (bus izenez ezagutzen denarekin, alegia) eta adimen propioa dute elementuok; hala, elkarreraginean jarduten dute, elementu zentral baten esku hartzerik behar izan gabe.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia