Emaitzak: 9
2002 | ||
Hamabostaldiaren bukaera aldera, irakurketa ozenaren jardueran aurrerapen nabarmena egin zuten. Orduan, aurrerapen handiena egin zuen ikasleari ipuin | bat buruz ikastea proposatu genion. Beraz, ahoz gora irakurri beharrean, buruz ikasitakoa jendaurrean burutu zen. | |
Irakurketa ozena egitetik testu | bat buruz ikasi eta jendaurrean burutzekosaiakerara pasatzetik ondorio positiboa atera genuen geure esperientzian.Hala ere, sistematizatu gabe erabiltzea arriskutsua izan daitekeela konturatzen gara. Beraz, baliabide hori egokitzat jotzen dugun arren, testua etaikaslea ondo aukeratu beharra dagoela uste dugu. | |
2005 | ||
Beraz, Santano ren kontraesananabaria da: leku batean Alarde bakar | bati buruz hitz egiten du, baina gero bi egoteamemento horretan soluziorik egokiena dela baieztatzen du. Horrek garbi erakustendu Santano alkateak hartu duen jarrera. | |
2007 | ||
Zentrazioa da, besteakalde batera utzita, egoeren zein objektuen ezaugarri deigarriei arreta egiteko joera.XI. eta XV. kapituluetan ikusi ahal izango den bezala, zentrazioak, besteak beste, ekonomiaren eta generoaren inguruko ezagutzaren garapenean eragina du.Itzulezintasuna, berriz, hauxe da: egindako operazio | bat buruz desegiteko gai ezizatea; besteak beste, generoaren ulermenaren garapenean eragina du (ikus XV.kapitulua). Azkenik, arrazoibide transduktiboa gertakari zehatz batetik besteradoan arrazoibidean datza. | |
Eragiketa kognitiborik garrantzitsuena itzulgarritasuna da. Itzulgarritasuna da egindako operazio | bat buruz desegiteko gaitasuna. | |
A ereduko adierazpen batean, predikatua ez dago hedatuta: ez gara ari Y guztiei buruz hitz egiten, bakar | bati buruz baino. | |
2008 | ||
Haurrak hitz egiten al du aurrean ez dituen gauzei, panpinei edo jostailuei buruz, edo galdetzen al du ez dagoen baten | bati buruz? | |
2014 | ||
Ez dira gai ikusitako ekintza | bat buruz desegiteko. Horrez gain, ez dute gogoratzen nolakoa zen objektu edo egoera bat, hura aldatu baino lehen. | |
Garrantzitsuenak funtzio kognitiboekin du zerikusia. Hau da, funtzio kognitibo bakoitzaren garapena desberdina da, eta haietako bakoitzak ezaugarri bereziak ditu; esaterako, oroimenaz dihardugunean, ez dugu oroimen mota bakar | bati buruz hitz egiten, zenbait oroimen motari buruz baizik. Hala, kasu batzuetan, helduaroan ez da aldaketa nabarmenik gertatzen, baina, beste kasu batzuetan, ez da gauza bera gertatzen. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bat | 9 (0,06) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
bat buruz | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
bat buruz desegin | 3 (0,02) |
bat buruz hitz | 2 (0,01) |
bat buruz ikasi | 2 (0,01) |
bat buruz baino | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |