Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 87

2001
‎...Azkenik, esan beharra dago azterketa oso zorrotza eta zehatza izan dela eta zenbait hutsune edo akats antzeman direla (adibidez, jolas batzuetan arduradunek ez dute ongi zaintzen jendearen sarrera eta, ondorioz, ez dituzte behar bezala egiaztatzen erabiltzaileak instalazioetara lotzeko segurtasun tresnak); akats horiek nahikoa izan dira zenbait parkek segurtasun arloko azterketa gaindi ez dezaten, batez besteko puntuazioa berez eskasa ez zen arren.
2003
‎Gallup Institutuak ekainean egindako inkesta batetik ateratako ondorio nagusia da. 0tik 10era bitarteko eskala batean, non 0 adierazpenak adierazten baitu garraioa ez dela batere segurua, eta 10 horrek esan nahi baitu “erabat segurua” dela, hegazkinak 7,6 puntuko batez besteko puntuazioa jasotzen du. Izan ere, galdetutako pertsonen %82k 6 puntuko edo gehiagoko kalifikazioa ematen diote baliabide horri, eta %6, 5ek, berriz, 4 puntu edo gutxiago.
2004
‎Epaileen zenbakiek zerbait adierazten dutelakoan, horra: kanporaketetan inork ez zuen 6ko batez besteko puntuazioa lortu, eta finalaurrekoetan lau bertsolarik gainditu zuten (Elortza, Lekue, X. Paya, Iturriaga). Epaiak epai, finalaurrekoetan balekotik gorako bertso on asko entzun genituen, eta bikainak ez gutxi.
2005
‎Atal honetan lorturiko batez besteko puntuazioak ongi eta oso ongi dira.
2007
‎Errioxak ere emaitzarik onenak izan ditu irakurketan, 492 puntu lortu baititu, Estatuko batez bestekoa baino 30 puntu gehiago; Zientziak, berriz, Gaztela eta Leonekin batera, 520 puntu. Nota txarrenak Andaluziarentzat dira, aztertutako hiru ataletan Espainiako batez besteko puntuazioaren azpitik baitaude.
2008
‎7 Ikerketaren arabera, orokorrean, inkestatutakoen asetze maila oso altua izan da. Emandako batez besteko puntuazioa, 8tik gora egin du. Aipagarria da, garbitasunak jasotako balorazioa, 8,54koa izan baita.
‎4.35 taula. Lehen KGNZko azpiataletako batez besteko puntuazioak eta desbideratze tipikoa, zenbatgarrentasunaren arabera (8 hilabete) 81
‎4.36 taula. Bigarren KGNZko azpiataletako batez besteko puntuazioak eta desbideratze tipikoa, senitarteko zenbatgarrentasunaren arabera (16 hilabete) 81
‎4.37 taula. Lehen KGNZko azpiataletako batez besteko puntuazioak eta desbideratze tipikoak, hizkuntza inputaren arabera 82
‎4.38 taula. Bigarren KGNZko azpiataletako batez besteko puntuazioak eta desbideratze tipikoak, hizkuntza inputaren arabera 83
‎4.1 irudia. Esaldiak azpiataleko ulermenean lortutako batez besteko puntuazioa, hilabeteka (8 hilabete) 44
‎4.2 irudia. Esaldiak azpiataleko ulermenean lortutako batez besteko puntuazioa, adinaren eta sexuaren arabera (8 hilabete) 46
‎4.2 irudia. Esaldiak azpiataleko ulermenean lortutako batez besteko puntuazioa, adinaren eta sexuaren arabera (8 hilabete).
‎Haurrek ulertzen duten hitz kopurua 0 eta 397 bitartekoa izan daiteke. Batez besteko puntuazioa 50etik beherakoa da 11 hilabetera arte, baina adin horretatik aurrera sekulako gorakada egin du ulermenak, aurreko 3 hilabeteetakoarekin alderatuta. Hamabosgarren hilabetean batez besteko puntuazioa 160 hitzetik gorakoa da.
‎Batez besteko puntuazioa 50etik beherakoa da 11 hilabetera arte, baina adin horretatik aurrera sekulako gorakada egin du ulermenak, aurreko 3 hilabeteetakoarekin alderatuta. Hamabosgarren hilabetean batez besteko puntuazioa 160 hitzetik gorakoa da. Guraso batzuek 14 hilabetean oraindik ere hitzen ulermenik ez dela agertzen adierazten badute ere, beste zenbait haurren gurasoek, ordea, umeek zerrendan agertzen diren hitz guztiak 11 hilabetetik aurrera ulertzen dituztela adierazi dute.
‎haur kopurua, batez bestekoa, mediana, desbideratze tipikoa, eta gehienezko puntuazioak edo gutxienekoak. Kasu askotan, gainera, batez besteko puntuazioen eboluzioa erakusten duten grafikoak eskaintzen dira, sexuaren arabera bereizita zein bi sexuena batuta kalkulatzen dutenak. Grafikoetan ateratzen diren kurbetan batez bestekoaren azpitik zein gainetik dauden marrek% 95,5eko konfiantza tarteak bermatzen dituzte.
‎4.1 irudia. Esaldiak azpiataleko ulermenean lortutako batez besteko puntuazioa,
‎4.25 irudia. Hitz zerrenda azpiataleko ulermenaren batez besteko puntuazioa, adinaren eta amaren hezkuntza mailaren arabera (8 hilabete).
‎4.26 irudia. Hitz zerrenda azpiataleko ekoizpenaren batez besteko puntuazioa, adinaren eta amaren hezkuntza mailaren arabera (8 hilabete).
‎Bigarren adin tarteari dagokionez, antzeko desberdintasunak ikus daitezke ere, (t (1,156)=; p < 0,01), baina aldeen norabidea aldatuta, hori da, unibertsitateko ikasketen taldekoek Lehen Hezkuntzakoek baino puntuazio altuagoak eman baitituzte: batez bestekoa 30,6 eta DT= 7,8 izanik, Lehen Hezkuntzakoen batez besteko puntuazioak ondorengoak izan ziren: M= 24,0 DT= 10,1.
‎4.28 irudia. Hitz zerrenda azpiataleko ekoizpenaren batez besteko puntuazioak, adinaren eta amaren hezkuntza mailaren arabera (16 hilabete).
‎4.31 irudia. Esaldien konplexutasuna azpiataleko batez besteko puntuazioak, adinaren eta amaren hezkuntza mailaren arabera (16 hilabete).
‎4.35 taula. Lehen KGNZko azpiataletako batez besteko puntuazioak eta desbideratze tipikoa, zenbatgarrentasunaren arabera (8 hilabete).
‎4.36 taula. Bigarren KGNZko azpiataletako batez besteko puntuazioak eta desbideratze tipikoa, senitarteko zenbatgarrentasunaren arabera (16 hilabete).
‎4.37 taula. Lehen KGNZko azpiataletako batez besteko puntuazioak eta desbideratze tipikoak, hizkuntza inputaren arabera.
‎4.38 taula. Bigarren KGNZko azpiataletako batez besteko puntuazioak eta desbideratze tipikoak, hizkuntza inputaren arabera.
‎4.32 irudia. Hitz ekoizpena ataleko batez besteko puntuazioak, hizkuntza inputaren eta adinaren arabera (16 hilabete).
‎4.33 irudia. Hitzetan neurtutako esaldien luzeraren batez besteko puntuazioak, hizkuntza inputaren eta adinaren arabera (16 hilabete).
‎4.35 irudia. Esaldien konplexutasuna ataleko batez besteko puntuazioak, hizkuntza inputaren eta adinaren arabera (16 hilabete).
‎4.25 irudia. Hitz zerrenda azpiataleko ulermenaren batez besteko puntuazioa, adinaren eta amaren hezkuntza mailaren arabera (8 hilabete) 75
‎4.26 irudia. Hitz zerrenda azpiataleko ekoizpenaren batez besteko puntuazioa, adinaren eta amaren hezkuntza mailaren arabera (8 hilabete) 76
‎4.28 irudia. Hitz zerrenda azpiataleko ekoizpenaren batez besteko puntuazioak, adinaren eta amaren hezkuntza mailaren arabera (16 hilabete) 77
‎4.31 irudia. Esaldien konplexutasuna azpiataleko batez besteko puntuazioak, adinaren eta amaren hezkuntza mailaren arabera (16 hilabete) 79
‎4.32 irudia. Hitz ekoizpena ataleko batez besteko puntuazioak, hizkuntza inputaren eta adinaren arabera (16 hilabete) 84
‎4.33 irudia. Hitzetan neurtutako esaldien luzeraren batez besteko puntuazioak, hizkuntza inputaren eta adinaren arabera (16 hilabete) 84
‎4.35 irudia. Esaldien konplexutasuna azpiataleko batez besteko puntuazioak, hizkuntza inputaren eta adinaren arabera (16 hilabete) 85
2009
Batez bestekoen puntuazioak (generoaren arabera)
Batez bestekoen puntuazioak (generoaren arabera)
2011
‎2 taula. Batez besteko puntuazioak sexuaren eta ikasketa mailaren arabera.
‎4 taula. Batez besteko puntuazioak ikus entzunezko lengoaian.
‎Jasotako prestakuntzaren arabera progresiboki igotzen dira batez besteko puntuazioak (5 taula ikusi). Formazio gehiago dutenek batez besteko altuagoa lortu dute; beraz, zerbait ikasi izanak laguntzen du ikus entzunezko lengoaia deskodetzen eta ulertzen.
‎5 taula. Batez besteko puntuazioak aurreko prestakuntzaren arabera.
‎6 taula. Batez besteko puntuazioak teknologian sexuaren eta ikasketa mailaren arabera.
‎7 taula. Batez besteko puntuazioak teknologian aurreko prestakuntzaren arabera.
‎8 taula. Batez besteko puntuazioak ekoizpenean sexuaren eta ikasketa mailaren arabera.
‎9 taula. Batez besteko puntuazioak ekoizpenean aurreko prestakuntzaren arabera.
‎10 taula. Batez besteko puntuazioak errezepzioan sexuaren eta ikasketa mailaren arabera.
‎11 taula. Batez besteko puntuazioak errezepzioan aurreko prestakuntzaren arabera.
Batez besteko puntuazio orokor hori aldagai demografikoen arabera aztertuta, taldeen arteko hainbat desberdintasun esanguratsu aurkitu ditugu, jarraian azalduko direnak.
‎Progresiboki igotzen da batez besteko puntuazioa ikasketa mailaren arabera estatistikoki esanguratsuak diren taldeen arteko desberdintasunak ezarriz (20 taula ikusi). Ikuspuntu horretatik, ondorioztatu dugu ikus entzunezko prestakuntza bereziak benetako desberdintasun kualitatibo bat sortzen duela, benetan esanguratsua dela egunero jasotzen ditugun ikus entzunezko mezuak deskodetzeko gaitasunaren garapenean.
‎Dimentsio guztietan izan dira estatistikoki esanguratsuak taldeen arteko desberdintasunak, batez besteko puntuazioek gora egiten dute aldagai bakoitzaren barneko ebaluazio mailen arabera. Adibidez, ikasketen mailan gora, puntuazioan ere gora.
‎Dimentsio bakoitzean lor zitekeen puntuazioaren erditik behera geratu dira inkestatuen batez besteko puntuazio guztiak, 23 taulan ikusten den bezala. Horrek adierazten du maila handiko ezjakintasuna dagoela gure artean, aisialdian nahiz bizitza profesionalean hain denbora luzez erabiltzen eta kontsumitzen ditugun ikus entzunezko testu kultural horien irakurmenean eta ulermenean.
‎taula. Batez besteko puntuazioak sexuaren eta ikasketa mailaren arabera 26
‎taula. Batez besteko puntuazioak ikus entzunezko lengoaian 26
‎taula. Batez besteko puntuazioak aurreko prestakuntzaren arabera 26
‎taula. Batez besteko puntuazioak teknologian sexuaren eta ikasketa mailaren
‎7 taula. Batez besteko puntuazioak teknologian aurreko prestakuntzaren
‎8 taula. Batez besteko puntuazioak ekoizpenean sexuaren eta ikasketa mailaren
‎9 taula. Batez besteko puntuazioak ekoizpenean aurreko prestakuntzaren
‎10 taula. Batez besteko puntuazioak errezepzioan sexuaren eta ikasketa
‎11 taula. Batez besteko puntuazioak errezepzioan aurreko prestakuntzaren
‎12 taula. Batez besteko puntuazioak ideologian sexuaren eta ikasketa mailaren
‎13 taula. Batez besteko puntuazioak ideologian aurreko prestakuntzaren
‎14 taula. Batez besteko puntuazioak estetikan sexuaren eta ikasketa mailaren
‎taula. Batez besteko puntuazioak estetikan aurreko prestakuntzaren arabera... 50
‎taula. Batez besteko puntuazioak dimentsioen arabera 52
‎16 taula. Batez besteko puntuazioak dimentsioen arabera.
‎Ikus entzunezko lengoaian batez besteko puntuazio altua lortu dutenek ekoizpen, ideologia eta estetikaren dimentsioetan ere puntuatu dute altuago. Beraz, badirudi lengoaiaren eremuan ezagutza hobea izatea lagungarria izan daitekeela ekoizpen prozesuak, ideologia eta balioak zein ezaugarri estetikoak ulertzeko.
‎Jakina da emakumeak ez direla hurbiltzen ingeniaritza, teknologia edo informatikaren inguruko ezagutza arloetara (Pérez Fuentes eta Andino, 2003), baina ikerketa honetan egoera hori aldatzen ari den zantzuak topatu dira: neskek batez besteko puntuazio altuagoa lortu dute, bai guztira bai teknologiaren dimentsioan ere.
‎Aldez aurretik jasotako heziketa espezifikoaren eta ikus entzunezko gaitasunaren dimentsio gehienen artean erlazio esanguratsurik aurkitu ez izana logikoa izan daiteke; izan ere, 90 ikaslek(% 15,1) ikasi dute gaiari buruzko ikasgai bat. Ikus entzunezko lengoaiaren eta teknologiaren eremuetan ikusi da batez besteko puntuazioen gora egite progresiboa. Beraz, badirudi euskal gazteriak jasotzen duen formazio apurra bi dimentsio horietan zentratzen dela.
‎12 taula. Batez besteko puntuazioak ideologian sexuaren eta ikasketa mailaren arabera.
‎13 taula. Batez besteko puntuazioak ideologian aurreko prestakuntzaren arabera.
‎14 taula. Batez besteko puntuazioak estetikan sexuaren eta ikasketa mailaren arabera.
‎15 taula. Batez besteko puntuazioak estetikan aurreko prestakuntzaren arabera.
‎2010ean, 59,7 puntu lortu zituen Vodafonek, eta 65,1 puntu Movistarrek. Espainiako telefonia mugikorraren sektoreko batez besteko puntuazioa 62,9 puntukoa da, EPSIren azterketaren arabera. Balorazio horrek alde handia ezartzen du Espainiako kontsumitzaileen eta Europako gainerako herrialdeen asebetetzearen artean, haiek askoz puntuazio altuagoak ematen baitizkiete telefonia mugikorreko konpainiei.
2014
‎Hala nola, lortutako batez besteko puntuazioaren (4,31) gainetik 15 item daude. Kontuan izanda bloke bakoitzean 20 galdera daudela, 20tik 15 galdera batez bestekoaren gainetik egoteak indar handia ematen dio euskararen bloke honi.
‎Batetik bostera 2,65eko batez besteko puntuazioarekin Azpeitiko batxilergoko lehenengo mailako ikasleek gaztelaniarekiko lotura afektibo txikia dutela erakusten dute zenbakiek. Gainera puntuazio baxuena jaso duen blokea izan da hau euskara batuaren blokearekin batera.
‎Lortutako batez bestekoaren puntuazioaren gainetik eta 3aren gainetik 6 item daude. Honakoak dira item horiek:
‎Batetik bostera 4,31ko batez besteko puntuazioarekin, Azpeitiko batxilergoko lehenengo mailako ikasleek euskararekiko lotura afektibo estua dutela erakusten dute. Gainera puntuazio altuena jaso duen blokea izan da hau eta gazteek euskararekiko jarrera positiboa dutela adierazten du honek guztiak.
‎Aitzineko urteko ebaluazio baten emaitzak ere antzekoak dira (2011/ 12 ikasturtea): CM2ko ikasleen batez besteko puntuazioa 12,8 izan zen, erdiets zitekeenemaitzarik hoberena 20 izanik (EEP OPLBk emaniko datuak).
‎Zenbakiak interpretatzeko orduan kontuan hartu behar da 2009 urtean ezarri zela erreferentzia gisa batez besteko estatistiko bat, 250 puntukoa, harekin konparatzeko ondoko urteetako datuen bilakaera. Euskararen kasuan, taula horretan ikus daiteke A ereduko zifrak aisa txikiagoak direla batez besteko puntuazioak baino, eta baita beste ereduetan lorturiko emaitzak baino.
‎11 taula: euskaran eta gaztelanian ikasleek lorturiko batez besteko puntuazioaren bilakaera (tartea; iturria: ISEI IVEI, 2014a)
‎Ondoren dituzu Alzheimerren gaixotasuna dutenek, endekapen kognitibo arina dutenek eta kontrol taldekoek probaren 10 atazetan ateratako batez besteko puntuazioak:
‎Horrela, Biribilko ikastarora joandakoen %84k interes handia agertu dute ikastaro hauek mantentzeko eta berriz ere matrikulatzeko. Hain zuzen ere, 0tik 10erako eskala batean, 8,4ko batez besteko puntuazioa eman diete ikastaro hauei.Klaseak emateko lekuak eta ikastaroetan matrikulatzeko modua
2019
‎"... Mintzapraktika egitasmoaren balorazio orokorrari (0 eskalan) bidelagun zein bidalariek eman zioten batez besteko puntuazio oso altua izan zen." (Euskararen Aholku Batzordea, 2015: 109).
2021
‎Irakurtzen ahal da: " Koronabirusaren pandemiak askatasun demokratikoen beherakada handia eragin du, eta indizearen batez besteko puntuazioa sekulan ez da hain behera izan".
‎Beste bezero batzuen iritziak Oinarrizko zerbitzua da, kanguru bat edo bestea aukeratzeko orduan oso lagungarria. Familiak beren haurtzain idealarekin harremanetan jartzen dituzten aplikazio guztietan ikus dezakezu haurtzainak aurreko “kanguradetan” izandako batez besteko puntuazioa, app etan zerbitzuak eskaintzen dituzten profesionalen zerbitzuak izan dituzten familien iritziak edo testigantzak.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia