Emaitzak: 7
2005 | ||
Ikastetxearen zereginetariko | bat bere ingurune hurbilarekin harremanetanjartzea da. Proiektu honek inguruneak (auzoak, herriak eta abar) egitendizkion eskaerei erantzun behar die. | |
2008 | ||
baitzituen), uste zuen pertsonaren, portaeraren eta ingurunearen arteko loturak bi noranzkoak zirela. Hala, haur | batek bere ingurunean eragin dezake bere portaeraren bidez. Adibidez, haur batek jostailuak lortzeagatik portaera oldarkorra izatea. Hala, jolasaren izaera bera aldatu egiten du, beste haurrek tiranoaren aurrean amore ematen dutelako. | |
2014 | ||
eguneroko egoeretako ekintza motor argiak (hartzea, heltzea, arrastatzea, bilatzea, eta abar) berezkoak ala eragindakoak ote ziren. Alegia, haurtxo | batek bere ingurunean ondorioak eragiteko interes handirik ez zuela iruditzen bazitzaion, horrek esan nahi zuen haurtxoak bere buruarengan jartzen zuela arreta oraindik (hasierako egozentrismoa); eta, haurtxoak kuxin bat altxatzen ez bazuen berriki ezkutatutako objektu bat bilatzeko, Piagetek uste zuen objektua haurraren begi bistatik desagertu orduko haurraren garunetik desagertzen zela.... | |
2017 | ||
" Kanpoko bizitzan urteetan topo egin ez duten pertsonek hemen elkar ikusi dutela, esanguratsua da. Bizitza eromen bilakatzen da kanpoan, batez ere hirietan, pertsona | bat bere ingurunetik, testuinguru politikotik atera arte", azaldu du Jairok. " Jendea hona dator, modu formalean biltzen dira, ongi egituratutako parte hartzeak egiten dituzte, eguneko ordenarekin, aktak, eta ateratzerakoan bakoitzak taxia hartzen du bere etxera beste bilera batean topo egiten arte. | |
Zelula | batek bere ingurunea konstante eta egoera osasuntsu batean mantentzeko proteina mailenerregulazio egokia ezinbestekoa da. Erregulazio horren erantzule diren mekanismoen arteanubikitinazio prozesua aurkitzen dugu. | |
• Landare | bat bere ingurunean atxikitzen ditut gogoan. | |
2023 | ||
Definizio horri jarraituta, kontzientzia artifiziala litzateke makina | batek bere ingurunean gertatzen dena «sentitu eta gertaera horren esperientzia subjektibo bat izateko gaitasuna». Hala ere, gehitu du kontzientziaren definizioan gorputz biologiko bat abiapuntutzat hartu arren, posible litzatekeela kontzientzia artfiziala «beste mekanismo batzuen bidez» agertzea ere. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bat | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
bat bera | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bat bera ingurune | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |