2003
|
|
Ekipoaren osotasunaren kontrako amenazoak, posta elektronikoaz gainera, baditu beste hainbat alderdi ere:
|
bat
bateko mezularitzaren, programen deskargaren, artxiboen trukatzearen bidez edo nabigatze hutsean ere irits daitezke arerioak.
|
2004
|
|
Badauka bere bilduma ofimatiko osoa (OpenOffice.org), nabigatzaileak (Mozilla, Firefox, etc.), argazkiak doitzeko programak (GIMP) baita
|
bat
bateko mezularitza (areago, Yahoo!
|
2007
|
|
Programa horren bidez, artxibo itzelak bidaltzea email arrunt bat igortzea edo
|
bat
bateko mezularitza programa batean lotura bat kopiatzea bezain soila da.
|
|
Espazio 3 deitzen diote adituek. Webgune, hiztegi, komunikazio, berri iturri, blogosfera, sare sozial, entziklopedia, jolastoki, irc eta txat,
|
bat
bateko mezularitza... sarea anitza, ezberdina, eta puntu ezberdinak lotzen dituen gune berezia da. Eta euskarak badu, gero eta gehiago, lekurik.
|
2008
|
|
|
Bat
bateko mezularitza
|
2009
|
|
15 eta 18 urte bitarteko gaztetxoek sare sozialetara eta
|
bat
bateko mezularitza zerbitzuetara sartzeko erabili ohi dute mugikorra; nagusienek, ordea, korreo elektrikoan sartzeko eta informazioa bilatzeko erabiltzen dute.
|
|
Eszenaren espazioa eta lengoaia birtuala darabiltzagu, erreala ez den ilusio bat antzezteko. Sorkuntza honen bidez,
|
bat
bateko mezularitzarekin, bideo deiekin edo solasguneekin sortzen diren harremanetan sakondu nahi dugu.
|
|
Deiak, bideodeiak eta
|
bat
bateko mezularitza dohainik erabili interneten bidez.
|
2012
|
|
Twitter gizarte sare eta microblogging zerbitzua da, bere erabiltzaileei testu soileko mezuak bidaltzea ahalbidetzen diena, 140 karaktereko gehienezko luzerarekin, SMS,
|
bat
bateko mezularitza, Twitterren webgunea edo Twitterrific bezalako aplikazioen bidez.
|
2015
|
|
Alderantzizkoagertatzen da Tableta eta SmarTVarekin; izan ere, %64, 3 gaztek dio ez daukala Tabletik, ez propioaezta partekatua ere ez, eta %74, 3k ez dauka SmartTVrik. Aintzat hartu beharrekoa da, baita ere, zeinsare sozialetan eta
|
bat
bateko mezularitza aplikaziotan daukaten kontua, eta berauen erabilera. Kontuaizateari dagokionez, hedatuenak dira Whatsapp (%95, 4), Facebook (%88, 4) eta Twitter (%66, 2), hurrenez hurren.
|
|
Ikerketa honetan arreta berezia jarri gura izan da ikus entzunezkoak interneten partekatzeko ohituran.Bada, Mondragon Unibertsitateko gazteen %67, 7k bideoak partekatzen ditu interneten. Partekatzekobaliatzen den bideari erreparatuz, Whatsapp bezalako
|
bat
bateko mezularitza zerbitzuak diramaiztasun handienarekin erabiltzen direnak, %72k askotan edo beti erabiltzen baitu bide hau edukiak partekatzeko, eta %66, 7k sare sozialak baliatzen ditu, askotan edo beti, bideoakpartekatzeko.
|
|
Bestalde, jakin gura izan dugu ea gazteek ikus entzunezkoak sortzen dituzten ondoren internetenpartekatzeko. Gazteen %62, 6k grabatzen ditu bideoak; horietatik %63, 6k partekatzen ditu bat batekomezularitza bidez eta %55, 5ek sare sozialen bidez. Esanguratsua da
|
bat
bateko mezularitza izateagehien baliatzen den modua norberaren grabazioak partekatzeko; izan ere, Whatsapp bezalakoaplikazioek izaera pribatuarekin partekatzea ahalbidetzen dute, pertsona bakar edo talde mugatu batibidalita. Internet bidez partekatzen diren grabazio motei dagokienez, unibertsitateko lanak (%35, 5) etaizaera pertsonala duten grabazioak familiartekoak zein lagunartekoak (%34, 5) dira gehienpartekatzen diren grabazio motak.
|
2016
|
|
eta
|
bat
bateko mezularitzari sarearen egitura bera gehituta. Aurtengo
|
2020
|
|
|
Bat
bateko mezularitza aplikazioen erabilerari dagokionean ere, herrialde bakoitzak aplikatutako itxialdi neurrien inpaktua begi bistakoa da bilakaeran. 2020ko otsailaren 17 bitarteko astera arte bere horretan mantendu zen kontsumoa, egonkor.
|
|
Datuek erakutsi zutenez, urtea hasi zenetik, 2020an
|
bat
bateko mezularitza aplikazioen kontsumoak% 70 egin zuen gora Frantzian,% 30 Alemanian,% 90 Italian,% 97 Espainian eta% 49 Erresuma Batuan (martxoaren 22ra arte).
|
|
inkestatuen% 67k lehen baino gehiago ikusi zituen albistegiak,% 51 puztu zen ordainpeko fikHego Euskal Herrian ere handia izan zen koronabirusaren eragina telebista kontsumoan. ziozko zerbitzuen kontsumoa eta% 45 izan ziren ohiko telebista lehen baino gehiago ikusi zutenak. Modu berean, handitu egin ziren IKTen artean daude
|
bat
bateko mezularitza(% 45), sare sozialak(% 44) edo bideo-jokoak(% 36). Joera horien baitan gertatu zen honezkero aztertu den informazioaren kontsumoaren hazkundea —hedabide digitalena zein sare sozial edo mezularitza aplikazioena— eta jarraian azalduko den telebistaren eta streaming plataformen fenomenoa.
|
2021
|
|
WhatsApp.
|
Bat
bateko mezularitza zure smartphonean
|
2022
|
|
WhatsApp.
|
Bat
bateko mezularitza zure Smartphonean
|
2023
|
|
– Sare sozialetan, bideo-jokoetan, mugikorrean, telebistan, plataforma digitaletan eta, oro har, kontsumitzen dituzten produktu kulturaletan hizkuntza nagusia gaztelania da (eta bigarren hizkuntza, urrun baina ingelesa da). Euskara, aldiz, komunikazio interakzioetan agertzen da (adibidez,
|
bat
bateko mezularitzako aplikazioetan), baina kasu honetan ere erabilera gaztearen araberakoa da.
|
|
Hemen datozen ikastaroen berri: Uztailak 4, 9:00: 00" Online izapideak Osakidetzarekin". Uztailak 6, 9:00: 00" WhatsApp.
|
Bat
bateko mezularitza zure Smartphonean". Uztailak 10, 9:00: 00" Argazkiei ukituak eman zure Smartphonearekin". Uztailak 12, 9:00: 00" Editatu bideoak zure Smartphonearekin". Uztailak 14, 9:00: 00" Google Aplikazioak zure Smartphonean". Informazio gehiago hemen: Kale Nagusia, 37943 023 684tutor.usurbil@kzgunea.net
|