Emaitzak: 6
2000 | ||
" Lehen errakuntza" ren ondoriozko kaosak munduari zentzurik hartzea galarazten digu; egia deitzen dugun hori, berriz, hipotesirik egokiena besterik ez da. Horregatik, kaosa nagusi den errealitatearen aurrean, poesiak | bat bateko ezagutza intuitiboa besterik ez lezake jaso; halere," poesiak psikiatriak baino errealitatearen ezagumen handiagoa ematen du, nahiz eta informazio gutxiago, esperientzia zientzia baino egiatiagoa delako, imajinazioa zientzia baino ahaltsuagoa delako." (141 or.) | |
2007 | ||
Lipotimia sinkopearen adierazpen ohikoenetako bat da. Kontzeptu horrek | bat bateko ezagutzaren galera mota asko biltzen ditu, eta nerabeen artean agertzen da batez ere. Izan ere, biztanleriaren ia %80k lipotimia aldi bat edo gehiago izaten ditu gaztetan, dela denbora luzean zutik egoteagatik, dela giro oso beroan, gehiegi izutzen delako, ez jateagatik edo gehiegi ez jateagatik, emozio handiak izateagatik, bat batean sartu edo bortizki eztul egiteagatik, besteak beste. | |
2011 | ||
1 Pilaturiko sentimendu negatiboak deskargatuko dira (katarsi emozionala). 2 Zailtasunen jatorri eta izaerari buruzko | bat bateko ezagutza global sakona edo insight a gertatuko da. Ez dagokio terapeutari insight aren edukiaz hitz egitea, pazienteak berak konturatu behar du hartaz, nahiz eta terapeutaren egitekoa den hura pazienteari modu egokian gogoratu eta errepikatzea. | |
2015 | ||
UGren algoritmoa ezin dugu zuzenean aplikatu GErako, gertaeraren izena ez delako esaldietan esplizituki aipatzen.UG gertaeren erauzketara moldatzeko, ondorengo heuristikoa proposatzen dugu: esaldi bat gertaerakonkretu bati buruzkoa bada, esaldian dagoen aipamen | batek batek ezagutza baseko argumentu batenbalio berdina badu, aipamen horrek argumentu mota hori adieraziko du nola edo hala. | |
2016 | ||
1985ean sortu zen Eusko Jaurlaritzako Ingurumen Hezkuntzako Zerbitzua, eta 1986an Euskal Autonomia Erkidegoko Ingurugiro Hezkuntzari buruzko I. Jardunaldiak izan ziren, Sukarrietako SESZen: Euskal Autonomia Erkidegoan eta beste erkidego batzuetan garatzen ari ziren jardueren berri eman zuten bertan, hezkuntza formal zein ez formalean, | batik bat ezagutzan eta natura ingurunearekin dugun harremanean zentraturik. | |
2018 | ||
Abiapuntu garrantzitsua da hori, gaur egun ego akademikorako eta autoerreferentzialtasunerako arriskua handia delako. Ikerketan galtzea aukeratzat hartu behar da, ezagutza desberdinak sortzeko aukera ematen digulako, eta | batik bat ezagutzak beste modu batean sortzeko aukera ematen digulako. Badirudi hausnarketak segurtasun eremuetan sortu behar direla. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bat | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
bat bat | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
bat bat ezagutza | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |