2002
|
|
programan, kurrikuluan, marko metodologikoan, irakaskuntza motan eta bitartekoetan, eta, halaber, ebaluatzeko moduan. Azkenik, helburuen arabera zehaztuko da hezkuntza sistema osoa (zer irakasle, zer ikasle, zer kontratu didaktiko, etab.). Esandakoagatik, beraz, lehenengo puntu honetan, esku hartze didaktiko
|
baten
baldintzak etamugak zehazten dira.
|
2003
|
|
idazkaritzako lana berotasunez egitea, unibertsitatearekin lotura izatea eta koordinazio ahalmena erakustea. 1983ko maiatzean egindako sailburuen batzarrean, bazirudien bazegoela pertsona
|
bat
baldintza horiek betetzen zituena, baina azken momentuan atzera egin zuen, eta UEU idazkari liberaturik gabe geratu zen. Horren ordez, Larraonako Batzar Nagusian egitura berria proposatu zen:
|
2006
|
|
Hala eta guztiz ere, aurreragoko erregelamendu
|
batek
baldintza berriak ere jar diezazkieke organizazio horiei, betiere Konstituzioan eta Elkarteen Zuzenbidean ezarritakoa kontuan hartuz (Santaella, 2003: 144).
|
2007
|
|
Kant-ekin, bat, munduaren lekuan, lehentasuna niak hartzen dizu, objektuaren lekuan subjektuak, errealitate oro eta ezagutza oro subjektuan orpotua aitortzen dugu; bi, dena da, ezagutza, mundua? subjektu edo ni
|
baten
baldintzek araberatua; hiru, ni edo subjektu hau ez da, munduaren aurrean, birproduktibo soila, ispilu bat?, baizik eta bere baitatik sortzaile; baina kreatzaile ez, lau, adimen mekaniko matematiko baten moduan soil288, baizik eta azken finean subjektu (ia ahalguztidun, baina) izendagaitz hori libertatea da, irudimena.
|
|
Parte intelektual honetan, adimen soilaz gain, fakultate sentigarriak dei genitzakeenek ere esku hartzen dute: herri baten irudimenak, sentimenduak (ez daukagu apika gehitu beharrik, irudimena, sentimendua, ez direla herri
|
baten
baldintza geografiko, sozial, kulturalekin zerikusirik gabe egoten). Horregatik kontzeptu intelektualek berek, hizkuntza guztietan funtsean berdinak izan arren (eremu logiko batean), ez dute izaten balio berdina batean ala bestean, eta ez dute berdin ispilatzen mundua.
|
|
...t hitzen hots edo boz diferentzien gainetik («zaldi», «cheval», «horse») hizkuntza guztietan berdina bada (berba ezberdin denok objektu berari dagozkio), arrazoia, antza, hizkuntzan bertan parte bat pre edo ezhizkuntzazkoa delako da162 Are, (c) hizkuntzetan bertan, gramatikan nahiz lexikoan, «hamaika gauza» a priori ezarria da, unibertsala eta guztietan halabeharra hortaz?, hizkuntza jakin
|
baten
baldintzetarik aske163 Esperientzian, Kant-i jarraituz, sentigarritasuna eta adigarritasuna bi ahalmen gisa bereizten baditugu ere, hizkuntza ezberdinen arteko diferentziak (kontingentziak) sentigarritasunaren kapitulura mugatzen dira Humboldt-en ustetan. Hori erabakigarria da zuzen ulertzeko Humboldt-en eboluzioan, haren adierazpen batzuek (hizkuntzak egiten duela mundua, estiloan) betiere beren zentzua mugatua zein mugen barruan daukatela, ezin baitira zentzu absolutuan hartu.
|
|
Hizkuntza bat, egitura bat eta gramatika bat izango da, baina batez ere mundu bat da, bere osoan hartuta. Eta bere osoan hartua ez dago, kulturatik, hezkuntzatik, ohiko erabileratik propio aparte hartu eta puskatxo bat test
|
baten
baldintzetan
|
2008
|
|
Komando
|
bat
baldintza moduan erabiltzen bada, komandoaren bukaeran itzultzen den balioa (exit komandoan zehazten dena) ebaluatzen da, 0 faltsutzat hartuz eta gainerako balioak egiazkotzat.
|
2012
|
|
Hasteko eta behin, haien tamainagatik, orain biltzen dituzten nazioen artekodesorekagatik, eta, batez ere, estatu bi horietan mendez mende nagusitu den kultura politikojakobinoarengatik. Alta, balizko Euskal Estatu
|
batek
baldintza guztiak betetzen ditu, Blaseniritzian, barne aniztasuna kudeatzeko eredurik justuena indarrean jar dadin.
|
|
Horretarako garrantzi handia dauka lotearen definizioak; izan ere, krisi egoera batean bilatu eta/ edo merkatutik erretiratu den produktu kopuruarekin harreman zuzena dauka. Lote
|
bat
baldintza berdinen pean ekoitzi diren produktuek osatzen dute eta ekoizleak definituko du zenbat alek osatuko duten.
|
|
Hala eta guztiz ere, aurreragoko erregelamendu
|
batek
baldintza berriak ere jar diezazkieke organizazio horiei, betiere Konstituzioan eta Elkarteen Zuzenbidean ezarritakoa kontuan hartuz (Santaella, 2003: 144).
|
2015
|
|
Analisi bibarianteetan gertakari
|
bat
baldintza zehatz batean gertatzearen eta baldintza horrenlurraldean zeharreko presentziaren arteko erlazioak ezartzen dira. Horrela, faktore bakoitzarenmapa (malda, litologia, lur erabilpena...) ezegonkortasunen inbentario maparekin erlazionatuegiten da, eta ezegonkortasun dentsitatean oinarritutako pisu baloreak ezartzen dira faktorebakoitzeko klase desberdinetarako (malda klaseak, litologi klaseak, lur erabilpen klaseak...). Pisu horiek kalkulatzeko metodo estatistiko desberdinak erabili badaitezke ere (Chung etaFabbri, 1993; Van Westen, 1993; Sharma, 2013), Gipuzkoako kasuan Likelihood Ratio teknikaerabili da (Bonachea, 2006) (1 formulak).
|
2017
|
|
17 Sezesio
|
baterako
baldintzen inguruan (Kanada, Quebec), ikus: Compains, E. (2017), Autodeterminazioa, in: Gutiérrez, A. Nazioarteko Harremanetako 14 giltza hitz, EHU, Leioa, 185 or.
|
|
Beraz, auto erregulazio jarduerak duen garrantzia aintzat hartuz, irakasleek birplanteatu egin lukete jarduera hau, ikasleentzako esanguratsuagoa izan dadin. Autoerregulazioa irakasleak aurretik planifikatu eta aurreikusitako estrategia baten modura ulertzen da, ikasle bakoitzak jarduera
|
baten
baldintza orokorrak bere baldintza partikularretara egokitu ahal izateko. Beraz, planifikatu beharreko zerbait da.
|