2000
|
|
erdara zekien euskaldun askokgaizki zekien, artean, bigarren hizkuntza hori. Halako bat
|
bateko
administrazio kolpeakbaino min eta kalte handiagoa egin zizkion euskaldungoari, bere hizkuntz erabilpenetan, ondoko bi hamarkadetako hizkuntz politika orokorrak(). Hala ustedugu, behintzat, hori baieztatzeko azterlanik ez dagoen arren.
|
2006
|
|
132; Santaella, 2003: 251); halere, balizko kasu guztiak bitan sailka daitezke,
|
batetik
administrazioaren aurretiko baimena betetzen ez dutenak, eta bestetik, publizitate mezuaren forma eta baldintzak betetzen ez dituztenak (Santaella, 2003: 252).
|
2008
|
|
Sare lokal zabal
|
baten
administrazioa lan erraldoi bihur daiteke makina zein erabiltzaile asko kudeatu egin behar dituenean. Halakoetan, administratzaile nagusi bat root kontuaren bitartez, eta zenbait laguntzaile kontu arruntez aritzea proposatzen da.
|
|
Sare handietan erabili ohi da, NIS edo LDAP eta sareko fitxategi sistemekin
|
batera
administrazio kostua optimizatzeko, eta bai konexio puntuala duten konputagailu asko IP gutxirekin kudeatzeko ere, wifi sareetan esaterako. Diskorik gabeko konputagailuetarako ere irtenbide egokia da.
|
|
Enpresa handietan ez da nahikoa supererabiltzaile bakar
|
bat
administrazio osoa eramateko. Horren aurrean administratzaile bat baino gehiago jarri behar dira, baina inola ere ez kontu berberarekin, zeren root kontu bakarra baitago eta horrek pasahitzaren gaineko politikaren gainean oso ondorio larriak ekartzen baititu, aldaketak maiz egitea eta pasahitza isilpean gordetzea eragozten ditu-eta.
|
2009
|
|
Guk gure aldetik zubi guztiak zabalik ditugu, baina gurekin
|
batean
Administrazioak ere bitartekoak jarri behar ditu eta elkar lanerako bideak eta euskaldungoak ere badu bere erantzukizuna, 60.000 irakurle potentzial horiek lortzea, euskaldungo osoaren zeregina baita.
|
2010
|
|
Hori dela-eta, beharrezkotzatjotzen du herritarrengandik hurbilen dauden erakundeen erabakitze ahalmenaindartzea, ikuspegi orokorragoa berma dezakeen erregio mailako administrazioareneskumenak zabaltzea, eta toki erakundeei zor zaien protagonismoa aintzat hartzea.Erakundeen aldetik, herritarrengandik gertuen dagoen administrazioaren mailaosatzen duten udalek, udalerrietako errealitatea ondoen ezagutzen dute. Beraz, lurralde antolamenduari lotutako gaiei heltzeko oso tresna egokiak dira, arazoetanzuzenean esku hartuz, arazo zehatz baten eskumena duen erakundeari jardun dezaneskatuz edota herritarren eta beste eskala
|
bateko
administrazioaren arteko loturalanak (informazioa lortzeko kasurako) eginez. Hala ere, tokiko ezagutza eta gertutasuna ez da izapide prozeduretara eramaten, eskalen arteko elkar elikatzea zailduz.
|
2012
|
|
Hala ere, administrazio batek ezin du biztanleen iritzi subjektiboarenarabera jokatu: ezin du pertsona
|
bat
administrazio horretako kidetzat jo pertsonahorrek hala nahi duelako bakarrik. Kasu horretan egongo lirateke etorkinak, noski, euren interes materialaren bila; baina baita diasporako hainbat kide, naziosentimenduan bertakoak bezain naziokide izan litezkeen arren.
|
|
Animalien elikadurarako produktu batean behatutako arrisku faktore
|
baten aurrean
administrazio bakoitzak egin beharreko ekimenak deskribatu.
|
|
132; Santaella, 2003: 251); halere, balizko kasu guztiak bitan sailka daitezke,
|
batetik
administrazioaren aurretiko baimena betetzen ez dutenak, eta bestetik, publizitate mezuaren forma eta baldintzak betetzen ez dituztenak (Santaella, 2003: 252).
|