Emaitzak: 10
2001 | ||
Egiari zor, egundoko kalkulu konplexuak tximista bezain azkar egiteko inongo arazorik ez dute, | baina ulertzea bezain gauza erraza ez da sartzen horien logikan. | |
2002 | ||
Ezin zaio arazoari saihets egin, | baina ulertu behar dugu zentzumenaren, ezagutzaren bilaketa ez dela erlijioen edo estatuen ondare pribatua. | |
2004 | ||
Bizirik zegoela hildakoak emateko borondatea agertu bazuen, familiak eskuarki errespetatu egiten du, | baina ulertu behar dugu pertsona maite baten heriotzarekin lotutako erabaki batez ari garela, eta dolua oso gogorra da. | |
| Baina uler dezagun ongi bakarrik bizitzea ez dela bakarrik egotea. | |
2007 | ||
Beraz, bai, transgenikoa dela esan daiteke. Nik konfiantza bera dut bi kasuetan transgenikoekiko, | baina ulertzen dut ikuspuntu orokorretik, eta azterketa sakonik gabe, kasu hau beste kasu batzuetan baino onartuagoa ematen duela. Konfiantzarik eza gene arraro erantsi baten ideiaren ondorioz sortzen bada, ulergarria da horrelako estrategia batek konfiantza handiagoa eman ahal izatea. | |
2008 | ||
Hori galdetu zenieke Estatu Batuetako Wikimedia Fundazioko kideei. Nik ez ditut datu horiek erabiltzen, | baina ulertu dut diru hori, gehienetan, proiektuen zerbitzariak mantentzeko erabiltzen dela, eta hori oso garestia da Wikipedia munduko zortzigarren leku bisitatuena delako. | |
2013 | ||
Hori lasai asko egin daiteke, | baina ulertu behar dugu horrela ez zaiola errotik heltzen arazoari. | |
2014 | ||
Irudia: martiak 15 «Katua entrenatu eta ikasi daiteke, | baina ulertu behar da oso zaila izango dela berak modu naturalean egingo ez lukeen zerbait irakastea», Bristoleko Unibertsitateko felino portaeran aditua den John Bradshaw ek azaltzen du (Allen Lane, 2013). Errefortzu positibodun elkartea felidoak ikasteko tresna bat da. | |
2015 | ||
Amaren erabakia bularra emateari uztea bada, denbora eman behar zaio. Alba Padrók dio ama asko «hankadun munstro» sentitzen direla, semea bularra emateko arbuioa sentitzen duelako, | baina ulertu, onartu eta adierazteko «askatzailea da». | |
2021 | ||
nahi duena jan dezake. | Baina ulertu behar da hezkuntza osagaia funtsezkoa dela, eta, beraz, erregulazioaren bidez bidaltzen ditugun seinaleak erakusten saiatzen gara, hala nola fiskalitatea; edo informazio kanpainen bidez etiketa erabilgarriagoa, gardenagoa irakasten dugu. Zalantzarik gabe, ohiz kanpoko kasuetan, zuzeneko erregulazioa egingo dugu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
baina | 10 (0,07) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 10 (0,07) |
Konbinazioak (2 lema)
baina ulertu | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
baina ulertu behar | 5 (0,03) |
baina ulertu bezain | 1 (0,01) |
baina ulertu ezan | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |