2007
|
|
Joan Mari Torrealdaik Noticias de Gipuzkoan: «Euskal literatura hobetu egin da(...) Akatsen bat aurkitzekotan, literatura funtzionalago bat ere genukeela esango nuke nik, prestigio gehiago eta guzti(...) Gure herriko analfabetismo funtzionala ezagututa (hau da, euskaraz irakurtzen jakin bai
|
baina
praktikatzen ez duena) eleberri eta irakurgai irakurterraz gehixeago estimatuko nituzke».
|
2009
|
|
Nik uste dut sinestuna agian baietz.
|
Baina
praktikatu, eta errito batzuk eginegiteagatik ez zituen ulertzen. Nik uste erlijiosoa pixka bat bazela, baina elizarekin ezzuen bat egiten.
|
2011
|
|
Miraririk ez dago, baina aurrerapauso handiak egiten dituzte ikasleek. " Beharbada ez dute ikasiko dakitena baino gehiago,
|
baina
praktikatzeko oso aproposa da esperientzia", argitu digu Barinagak. Iritzi bera dute ikasleek, Gorka Intxaustik dioenez:
|
|
Ez dira inoiz azken diligentzia bezala praktikatuko denbora eta forman alderdiek proposatu ahal zituzten frogabideak (PZLren 435.1.1º). Alderantziz, proposatu zuen alderdiari egotzi ezin zaizkion arrazoi edo egitateengatik, aurretik onartu
|
baina
praktikatu ezin ziren frogak praktikatuko dira (PZLren 435.1.2 art.). Egitate berrien edo ezagutza berrikoen inguruko frogak bai onartuko dira (PZLren 435.1.3 art.). Salbuespen moduan, bake epaileak, ofi zioz edo alderdiaren eskariz, garrantzitsuak diren egitateen inguruko frogak berriro praktikatzea erabaki dezake, baldin eta egitate horiek bere mementoan alegatuak izan baziren eta beraien ingur... Azken kasu honetan, diligentzia hauen praktika erabakitzen duen autoak arrazoi motibatu horiek adierazi ditu.
|
|
zer nolako antza zuen erlijioak jariatzen zuenarekin. Maitasun libreari dagokionez, esan esango nuen nik nahi nuena,
|
baina
praktikatu, pitxorik ere ez, eta horretan ere ez nintzen konturatzen Elizak ezarritako eskema mentalak irmo segitzen zuela bere ohiko sator lana egiten gure bizitza sexual tristean.
|
2014
|
|
Prozedura honen azpian dagoen logika ondorengoa da: berreskuratze praktikaren momentuan, item konkretu bat (adibidez, Laranja) berreskuratzeko, burura datozkigun erlazionatutako itemen (adibidez, Platanoa) berreskuratzea inhibitu edo blokeatu egin behar badugu, parte hartzaileak zailtasun gehiago izan luke praktikatutako kategoria bateko
|
baina
praktikatu ez diren Bpitemak (adibidez, Platanoa) gogoratzeko, berreskuratze praktika (Bp) jasan ez duten kategorietako EzBp itemak (adibidez, Garagardoa) gogoratzeko baino. Eta hau da aurretiko ikerketetan behatu dena (ikusi Anderson eta beste, 1994; Anderson eta Neely, 1996):
|
2017
|
|
Opferkuchek ez du zailtasun apartekorik. " Euskarak gramatika zaila duela esaten da, deklinabide kasuak, aditz paradigmak…
|
Baina
praktikatuz gero, ez da zaila. Nor nori lantzetik etorri gatzaizkizu elkarrizketara, eta airean ulertu dut, alemanez berdintsu baita".
|
2022
|
|
Zail, oso zail. Hor inkestek gezurrak esaten dituzte, ez da posible, ez da jada Xiberoan herritarren %70ek euskara dakitela; jakitea, beharbada, bai,
|
baina
praktikatzen dutela behintzat ez. 14.000 xiberotarretatik euskara egunero bizi
|