Emaitzak: 6
2007 | ||
Joan Mari Torrealdaik Noticias de Gipuzkoan: «Euskal literatura hobetu egin da(...) Akatsen bat aurkitzekotan, literatura funtzionalago bat ere genukeela esango nuke nik, prestigio gehiago eta guzti(...) Gure herriko analfabetismo funtzionala ezagututa (hau da, euskaraz irakurtzen jakin bai | baina praktikatzen ez duena) eleberri eta irakurgai irakurterraz gehixeago estimatuko nituzke». | |
2011 | ||
Miraririk ez dago, baina aurrerapauso handiak egiten dituzte ikasleek. " Beharbada ez dute ikasiko dakitena baino gehiago, | baina praktikatzeko oso aproposa da esperientzia", argitu digu Barinagak. Iritzi bera dute ikasleek, Gorka Intxaustik dioenez: | |
Ez dira inoiz azken diligentzia bezala praktikatuko denbora eta forman alderdiek proposatu ahal zituzten frogabideak (PZLren 435.1.1º). Alderantziz, proposatu zuen alderdiari egotzi ezin zaizkion arrazoi edo egitateengatik, aurretik onartu | baina praktikatu ezin ziren frogak praktikatuko dira (PZLren 435.1.2 art.). Egitate berrien edo ezagutza berrikoen inguruko frogak bai onartuko dira (PZLren 435.1.3 art.). Salbuespen moduan, bake epaileak, ofi zioz edo alderdiaren eskariz, garrantzitsuak diren egitateen inguruko frogak berriro praktikatzea erabaki dezake, baldin eta egitate horiek bere mementoan alegatuak izan baziren eta beraien ingur... Azken kasu honetan, diligentzia hauen praktika erabakitzen duen autoak arrazoi motibatu horiek adierazi ditu. | |
zer nolako antza zuen erlijioak jariatzen zuenarekin. Maitasun libreari dagokionez, esan esango nuen nik nahi nuena, | baina praktikatu, pitxorik ere ez, eta horretan ere ez nintzen konturatzen Elizak ezarritako eskema mentalak irmo segitzen zuela bere ohiko sator lana egiten gure bizitza sexual tristean. | |
2014 | ||
Prozedura honen azpian dagoen logika ondorengoa da: berreskuratze praktikaren momentuan, item konkretu bat (adibidez, Laranja) berreskuratzeko, burura datozkigun erlazionatutako itemen (adibidez, Platanoa) berreskuratzea inhibitu edo blokeatu egin behar badugu, parte hartzaileak zailtasun gehiago izan luke praktikatutako kategoria bateko | baina praktikatu ez diren Bpitemak (adibidez, Platanoa) gogoratzeko, berreskuratze praktika (Bp) jasan ez duten kategorietako EzBp itemak (adibidez, Garagardoa) gogoratzeko baino. Eta hau da aurretiko ikerketetan behatu dena (ikusi Anderson eta beste, 1994; Anderson eta Neely, 1996): | |
2022 | ||
Zail, oso zail. Hor inkestek gezurrak esaten dituzte, ez da posible, ez da jada Xiberoan herritarren %70ek euskara dakitela; jakitea, beharbada, bai, | baina praktikatzen dutela behintzat ez. 14.000 xiberotarretatik euskara egunero bizi |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
baina | 6 (0,04) |
Lehen forma
baina | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Argia | 2 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia – Sü Azia | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
baina praktikatu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
baina praktikatu ez | 2 (0,01) |
baina praktikatu ezin | 1 (0,01) |
baina praktikatu oso | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |