Emaitzak: 9
2000 | ||
Eta are nigar handiagoa egin nuen. Arestian mintzatu natzaizu nigarraz, | baina nola adieraziko nizuke zer nolakoa izan zen nigarraren gaineko bertze nigar hura. Nik baino hobeki dakizu ezen gorputzean mila zain ditugula, odolaren irioiteko eta bideratzeko, geure organoak eta bertze gorputz zati guztiak behar bezala trabaila daitezen eta berrizta; eta berdin eta orobat dakizu ezen bertze hainbertze gertatzen dela arimaren lurretan, nondik joaiten baitira hemendik harat eta handik honat mila erreka eta errekasto, adimenduaren pentsuak eta bihotzaren sentimenduak iturburu dituztenak: | |
2014 | ||
Testuak berrikusten ditugunean, denok izaten dugu zer hobetu. | Baina nola adierazi hobetzeko alderdiak elkarri. Hona hemen horretarako eredu bat. | |
2015 | ||
Literaturan jada landua izan zen gai oro lantzen saiatzen zen zinea, ez konplexurik gabe zenbaitetan?, baina batzuetan zailtasunak zituen bere garaikideen ideiak pantailan emateko. Rimbaudek aspaldi idatzi zuen Je est un autre, | baina nola adierazi ideia hori irudiekin. Cortázarrek Las babas del diablo (1959) ipuinean, argazkilari bati buruz ari delarik, aise har dezake pertsonaia bat eta haren gainean lehen pertsonan edo hirugarren pertsonan aritu, irakurlearekin jolasean, jauzika (hizkuntzari ikuspuntu aldaketen bidez argazki kameraren mugimendu bera ezarriz), baina zinean hori egitea, horra iristea, kosta egiten da. | |
2016 | ||
Zer da maitasuna? Irakasleak baluke zer erran, | baina nola adierazi" maitasuna" 7 urteko haurreri? | |
2019 | ||
Ba ote da inguruotan trenik? Eta nondik atera bidaia ordaintzeko dirua?;, jantzarazi eta orraztu, etxetik aterako ez bada ere, utzikeriarik ez?, | baina nola adierazi gauzak, frantsesez zipitzik ere jakin gabe. Keinuka?;, bazkalostean lo kuluxka egin dezala?,... eta irakasleari deituko banio... | |
2021 | ||
Oroitzen naiz, hartu nuelarik hegazkina Tolosarat itzultzeko, pentsatzen nuela: " | Bainan nola adieraziko dut emozioa, sumindura, kolera, ahalgea ere., bai ahalgea, pentsatzen dudalarik ene erresumak eta Europa guziak ez dutela deus egiten jendeen sofrikarioa geldiarazteko!". | |
2022 | ||
Egia, egitatea, kontakizuna... | Baina nola adierazi samina mundua pandemia baten menpe izoztu denean. Pantailek hartu dute hitzaren tokia eta zaborrak gure bizien arrasto bihurtu dira". | |
Egia, egitatea, kontakizuna... | Baina nola adierazi samina mundua pandemia baten menpe izoztu denean. Nola eman liezaioke zentzua bere lanari agertokira igotzeko grina galdu ez duen dantzariak, absurdoak funtsezko oinarriak irauli dituenean? | |
Historia azterlan eta ikerlanetan, joera da idazlan historikoen izenburuak egungo ortografiaz ematea, | baina nola adieraziko ditugu testu pasarteak. Jatorriz idatzi bezala? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
Argitaratzailea
ELKAR | 3 (0,02) |
Herria - Euskal astekaria | 2 (0,01) |
Kondaira | 1 (0,01) |
Ikaselkar | 1 (0,01) |
erran.eus | 1 (0,01) |
Maiatz liburuak | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
baina nola | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
baina nola adierazi | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |