Emaitzak: 9
2001 | ||
| Baina irakasleen larregizko higiezintasuna zurruntasun, konformismo eta dinamikotasunik ezaren adierazle ere izan daitezke. | |
2008 | ||
Curriculumaren egokitzapen handiak behar dituzten ikasleak ikastetxe arruntean egoten dira, | baina irakasle espezialista batek laguntza ematen die, bai ikasleari berari bakarrik, bai ikaslea talde txikian dela, ikasgela arruntetik kanpo. | |
2009 | ||
Batek esan zidan behinola mahastian lanean zegoela entzuten ninduela | baina irakasleak ere baditugu audientzian, ingeniariak, arkitektoak. | |
Egoera horren aurrean, gero eta irakasle sentsibilizatu gehiago daude, TDAHn trebatu direnak, familiarekin elkarlanean aritzen direnak eta eskolari baliabideak eskatzen dizkiotenak. | Baina irakasle askok uste dute gurasoen ahalegina dela mutil alfer eta lotsagabe baten funtzionamendu okerra justifikatzeko. Uste dute mutil horien alde egin dezaketen gauzarik onena haiek gogor eskatzea eta bat ere ez pasatzea dela.’ Gehienetan, profesional onak izaten dira, adimen minusbaliotasuna duen mutil bat aurrera ateratzeko gai direnak, baina gaizki bideratzen dutenak TDAHrekin duen arazoa, ez baitute uste beste mutilekin alderatuta desberdina denik, eta berdin eskatzen diote. | |
2010 | ||
Diseinu tresnak WebQuest bat garatzeko, elementu guztiak dituen web orria sortu behar da. | Baina irakasle guztiak ez daude horretarako gaituta edo ez dute lan hori egiteko behar adina denbora. Horregatik, lana errazte aldera, erraz erabiltzeko hainbat tresna eta aplikazio diseinatu dira, jarduera horiek editatu eta argitaratzeko aukera ematen dutenak, teknologian aditua izan beharrik gabe. | |
2012 | ||
Ikasleek gehiago ikasten dute, | baina irakasleen% 50 soilik baieztatu dute notak hobetu egiten direla. | |
2013 | ||
Mugikorrarekin edo" mobile learning" ekin egindako ikaskuntzak informaziorako eta komunikaziorako sarbidea hobetzen du, | baina irakasleen prestakuntza egokia eskatzen du | |
2016 | ||
Noiz eraman behar da haurra oftalmologora? Zenbait seinalek lagundu dezakete gurasoei antzematen haurrak ikusmen arazoren bat duela, | baina irakasleak ere egoera onean daude. Keinuak, arbeletik kopiatzean akatsak, kaligrafia txarra edo, are gehiago, ortografia akatsak, irakurtzeko zailtasuna, idaztean paperera asko hurbiltzea, begi bat keinatzeko joera, begi bat keinu egiteko edo burua beti alde berera lotzeko joera izan daitezke fokatze edo pertzepzio arazoen ondorio izan daitezke. | |
2022 | ||
“Batzuetan, zaila egiten zaie klase eskaeretara egokitzea, eta bien artean laguntza pixka bat izanez gero, denbora gutxian egokitzea lortzen da”, dio Pradok. | Baina irakaslearekin dituen zailtasunak konpontzeko eta irakaslearekin hitz egiteko une egokiak bilatzeko estrategiak ere ditu. Horretarako, etxean entrenamenduak egin daitezke irakaslearengana jotzeko (zer eta nola esan). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
baina | 9 (0,06) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
baina irakasle | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
baina irakasle ere | 2 (0,01) |
baina irakasle % | 1 (0,01) |
baina irakasle asko | 1 (0,01) |
baina irakasle espezialista | 1 (0,01) |
baina irakasle guzti | 1 (0,01) |
baina irakasle larregizko | 1 (0,01) |
baina irakasle prestakuntza | 1 (0,01) |
baina irakasle ukan | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |