Emaitzak: 6
2003 | ||
Zenbaki hotzek ezin dute ondo azaldu bertan bizitako giro alai eta baikorra, nahiz eta gero ikusiko dugunez, kritika gogorrek ere beren tokia izan. 522 lagunek eman zuten izena UEUn, gehienak ikasle aritu ziren, | baina irakasle asko ere bertan geratu zen ikastaroek iraun zuten bitartean. UEUko parte hartzaileak gazteak ziren (%60k 25 urte baino gutxiago50) eta horrek ere sortu zuen kezka, belaunaldien arteko eten sakona sortzeko arriskua sumatzen baitzen. | |
2009 | ||
Egoera horren aurrean, gero eta irakasle sentsibilizatu gehiago daude, TDAHn trebatu direnak, familiarekin elkarlanean aritzen direnak eta eskolari baliabideak eskatzen dizkiotenak. | Baina irakasle askok uste dute gurasoen ahalegina dela mutil alfer eta lotsagabe baten funtzionamendu okerra justifikatzeko. Uste dute mutil horien alde egin dezaketen gauzarik onena haiek gogor eskatzea eta bat ere ez pasatzea dela.’ Gehienetan, profesional onak izaten dira, adimen minusbaliotasuna duen mutil bat aurrera ateratzeko gai direnak, baina gaizki bideratzen dutenak TDAHrekin duen arazoa, ez baitute uste beste mutilekin alderatuta desberdina denik, eta berdin eskatzen diote. | |
Eta irakasgaiaren bi helburuak nahasten ari dira. Batetik, gaitasun komunikatiboak garatzeko irakasgaia luke, | baina irakasle askok ikuspegi historikotik heltzen diote, betidanik ontzat eman diren idazleen lanak irakurraraziz ikasleei. Beste muturrean, berriz, kalitate literarioa baztertu duten irakasleak daude: | |
2011 | ||
Irakaskuntza garrantzitsua da oso gizarte baten barruan, baina azkenean, esaten dute, ez dakit egia den, | baina irakasle asko erreta eta gogo txartuta daudela ikasleengan motibazio gutxi sumatzen omen dutelako. Nik arazo hori ez nuen eduki, nik irakasle onak izan nituenean batxilergoan eta abar, izugarrizko pasioarekin jarraitzen nituen beraien esplikazioak, horretan ikasle ona izan nintzen, torpea baina gogoa jartzen zuena. | |
2021 | ||
Gelan 30 ikasle dituelako, hainbat gauza zaindu behar dituelako, eta hein batean bakarrik dagoelako[...]. Helburua, ideala oso polita da, | baina irakasleak askotan egiten du ahal duena". (EIAE3). | |
2023 | ||
Adibide bat jartzearren: arazoak dituen haurrarekin egin behar den lehenengo esku hartzea da pertsona horri erakustea besterik gabe hor zaudela entzuteko eta laguntzeko, asko du enpatiatik, akonpainamendutik, predisposizio eta jarrera kontua da, | baina irakasle asko datozkit burura ez ditudanak rol horretan ikusten. Abiapuntua hori izan daiteke: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
baina | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
baina irakasle | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
baina irakasle asko | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |