Emaitzak: 4
2012 | ||
3 Hizkuntza idatzia ikaslearengandik hurbilago dago, baina, aldi berean, beste zientzietatik edo beste arloetatik ateratako egoera batzuk planteatzean, arlo edo zientzia horien hiztegi propioaren hitz tekniko eta ezezagunen aurrean jartzen zaio ikasleari; horrela, egoera testuingurudunean, lehendabiziko urratsa egoera bera ulertzea zen, gero eredu matematikoaren bidez ebatzi ahal izateko. Beraz, matematikak eskaintzen zituen adibideak askotarikoak eta aberatsagoak ziren, ez hainbeste matematikaren baitatik sortuak?, | baina ikasleari zailtasun berriak ekartzen zizkioten. | |
2013 | ||
Tokia ez zegoen prestatua eta ez zen erosoa, | baina ikasle irakasleek proiektu guztiz berri baten parte zirela sentitzen zuten, eta ilusioak eta motibazioak gehiago ahal zuen (Díez, 2003: 22). | |
Erreferentziazko marko berariazkoa, aztertutako interakzioetan, ez da irakasleak gehien erabili izan duen estrategia, | baina ikasleek ariketa burutzean beren aurrezagutzak erabiltzeko unean eta landuko denak curriculum arekin lotura zuzena izan duenean erabili izan da. Egin beharreko ataza ezaguna denean aplikatzen da, edota, aurretiaz landutako edukiei erreferentzia egitean, estrategia honen helburua ikasleek landutakoa gogoraraztea izango litzateke. | |
2022 | ||
6 galdera jasotzen dira zatikien eta hamartarren batuketarekin lotuta, | baina ikasleei emandako Txikipediako sarreran eragiketa horiek guztiak egiteko informazioa bada. Lehenengo bi galderak izendatzaile komuna duten batuketak egiteko; hurrengo biak izendatzaile ez komuna duten zatikien batuketa egiteko; azken biak zenbaki hamartarren batuketak egiteko; lehenengoaren kasuan, hamartar kopuru bera dute (hamartar bakarra); bigarrenaren kasuan, aldiz, dezimal kopuru ezberdina (batek 1 eta besteak 2): |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
baina | 4 (0,03) |
Lehen forma
baina | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Uztaro | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
baina ikasle | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
baina ikasle ariketa | 1 (0,01) |
baina ikasle eman | 1 (0,01) |
baina ikasle irakasle | 1 (0,01) |
baina ikasle zailtasun | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |