Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 9

2011
‎Finkatutako epeak bete Hori argituta, airean gelditzen den zalantza bakarra lanorduen kontrola da. HAEEko arduraduna den Enkar Etxezaharraren esanetan," egia da langile horiek ez dutela gainerakoek bezala fitxatuko, baina horien arduradunek jarraipen zorrotza egingo diete, finkatutako helburuak eta epeak behar den bezala bete ditzaten". Administraziotik kanpo ere bai Administraziotik kanpo lan egiten duten beste langile batzuengana ere jo dugu, etxean lan egitea zer den hobeto jakite aldera.
‎Martiartuk ere iritzi bera dauka, nork bere burua ondo antolatzean dago gakoa: " Ez daukagu nagusirik, ezta ordutegirik ere, baina horien ordez epe jakin bat daukagu, benetan agintzen duena; eta horren arabera, orduka edo hitz kopuruka, serio antolatu beharra daukat". Diziplina, ezinbestekoa Diziplina horrekin lotuta, bai Azpiazuk eta baita Martiartuk ere argitu digute, nahi duten bezala lan egiteko askatasuna duten arren, ahalegintzen direla ia egunero ordutegi bera betetzen eta, etxean lan egin arren, egoki janzten.
2012
‎Bestalde, gai sanitarioetan soilik zentratuz gero, aldizkariaren hartzaileak mugatu egingo genituzke. Horregatik tartekatu ditugu zehazki gai sanitarioak ez diren batzuk, baina horiek ere ikuspegi sanitariotik landuta. Esaterako, Osakidetzako langileen kirol praktika entzutetsu eta adierazgarriak.
2013
‎Elikagaien Bankuak. Bai, krisiarekin egin dira ezagunak, baina horien lana aspalditik dator. Hain zuzen ere, 1967an sortu ziren Phoenix Arizonan eta urtebete geroago, 1968an, Europan zabaldu ziren.
‎Garai batean, aldizkarietan idazten zutenak, batzuk argitaratzen zutenak? Baina horiek gero literaturaren historia bat jorratzen joan denean ez dira kontuan hartu. Hau da, prestigioa edo inportantzia ez zaie eman.
‎Pixka bat azaleko gauzei buruz hitz egiten dugula gure eguneroko horretan. Denok ditugu barruan hainbat kezka, arazo eta abar, baina horiek ez dira gure eguneroko jardunean irteten. Nik horregatik, adibidez, idazten dudan horretan, beti horregatik ematen diot garrantzi handiagoa ipuin edo nobela horretako pertsonaiek esan gabe uzten dutenari esaten dutenari baino.
‎Azalean bizi garela iruditzen zait eta azaleko gauzei buruz hitz egiten dugula gure eguneroko horretan. Denok ditugu barruan hainbat kezka, arazo eta abar, baina horiek ez dira gure eguneroko jardunean irteten. Horregatik, nik beti ematen diot garrantzi handiagoa nire ipuin edo nobelako pertsonaiek esan gabe uzten dutenari, esaten dutenari baino.
‎Sormena beti artistekin lotzen dugu eta berrikuntza industriarekin. Baina horiek biak funtsean gauza bera dira, bat dira. Azken batean, sortzearen funtsa dago hor.
‎Hiztunak sortzea dugu helburu guk, eta nik uste dut hona etortzen diren ikasle gehienek hori nahi dutela, oso gutxi dira agiri bila datozenak. Irakaskuntzan sartu behar dutenak izan ezik, baina horien kasuan gehiago eskatu behar zaiela iruditzen zait. Hau da, eredu izan behar badute, irakaskuntzan ari direlako, hiztun onak izan behar dute eta horiei gehixeago eskatu litzaieke.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia