Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2009
‎Hemen gazte pare batek aurrea hartu dit, neu galduta ibili ostean. Kosta zait berriro errepide nagusira itzultzen.  Goiz goizetik, egunsentian, trafiko hutsa zebilen errepidean, baina gero lan asko izan dut errepidea gurutzatu behar nuen bakoitzean.  Ez naiz bakarra. Ez zait batere gustatu gaurko ibilaldia.
‎Neurriaz gozatzen duten lehen ikasleak Lehen Hezkuntzako 5 mailako ikasleak izateari dagokionez, CEPAk azaldu zuen “jarraipena ematea dela ideia”, eta ikasle horiek ordenagailuak hurrengo ikasturteetan mantentzea, baita “etxera eramatea” ere. “Epe ertain luzerako” lana da; izan ere, hori da lehenengo pausoa, baina gero lan handia egin litzateke “testuliburuak formatu horretara egokitzeko”, esan zuen. Neurri horrek izan ditzakeen arriskuei dagokienez, Rascónek adierazi zuen “segur aski onura handiagoa izango duela arriskuak”, eta irakasleen “prestakuntza eta hezkuntza” sustatzera bultzatu zuen, iruzurrezko erabilera saihesteko.
2013
‎egia esan, nik uste dut nahiko, nahiko labur joan dela, gure partetik, e? gure partetik, baina gero lana bai. Bai, baina gero zuzenketak izan ziren, behin eta berriro, behin eta berriro eta gero, kontuan hartu hiru hizkuntzatan dagoela idatzia?
2014
‎Ez da erraza futbolean baino lanordu gutxiago egitea; baina, beste askatasun bat daukat. Zaintzearekin batez ere; futbolari nintzenean, bi orduz entrenatzen nintzen egunean, baina gero lana etxera eramaten nuen, zaindu egin behar nuen: siesta egin, ondo jan...
2016
‎Haatik, horrekin ez da nahikoa, Ocañaren arabera: «Azkenean, zuzendaritzak 123 soldata aurreztu ditu, baina gero lana aurrera atera beharra dago. Inoiz ez ditugu eduki halako produktibitate arazoak langile faltagatik».Ocañaren hitzetan, zuzendaritzari aitzakiak amaitu zaizkio.
2017
‎Mieresen irabazitako trofeotzarra aitatu dodanez, nire bestean dakizue poz itzela emoten dabela eskuratzen dozuzanean, baina gero lan handia be bai. Hautsez beteten dira eta, sarritan garbitu ezik, ugertu.
2019
‎Bai, Atte hil aurretik lanean Tomas gisa jaio zen pertsonaia, baina gerora lanean jarraitu nuenean beste zerbait eskatzen hasi zen. Pertsonaia kanpotik ikusita ebidentea zen oso maskulinoa zela, baina alde femeninoa ere bilatu nahi nion, eta erabateko transformazioa eman zen obraren bukaera aldera.
2022
‎Paulok erraiten zuen harek zuela landarea lurrean emaiten eta ureztatzen. Bainan gero lan guzia Izpirituak zuela egiten: landarea handiarazten.
‎● Zubiak eraiki behar ditugu lantokien eta hezkuntza zentroen artean, harremanetarako eta elkarren berri izateko kanalak. Enpresa batzuek ahalegin handia egiten dute euskarazko baliabideak ezartzeko, baina gero lanera etortzen diren gazteak batzuetan ez datoz behar bezala trebatuta erreminta horiek euskaraz erabiltzeko, ikasketa garaian horiek beste hizkuntzaren batean (gaztelaniaz edo ingelesez, gehienetan) erabiltzen ikasi zutelako. Komunikazioa ziurtatu behar da eta euskarari bidea leundu eta erraztu behar zaio ikastegien eta lantegien artean, elkarren berri izan, bakoitzak zer behar dauzkan eta horiek nola ase daitezkeen jakiteko.
‎ETB1 kateari egindako adierazpenetan azaldu du arraunkera hartzea" kosta" egin zaiela, baina gero kanporaka ondo joan direla. " Bueltakoan ere aurrena ondo ibili gara, baina gero lanak izan ditugu, zulo handiak zeuden eta arrauna libratzen ere zailtasunak batzuetan", azaldu du.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia