2009
|
|
Aberatsa dela sinetsarazi nahi dio Christopher Cross langile eta pintoreak maitaleari, eta, horretarako, iruzurra egingo du enpresan.
|
Baina
emakumea gizon gaizto batekin harremanetan dabil, eta Crossen koadroak baliatu eta salduko ditu maitalearenak balira bezala.
|
2011
|
|
Bornstein ek (1993) aztertu zuen ea autoinformeetan oinarritutako ikerketetan ageri ziren aldeak ikusten ote ziren test proiektiboak erabilita, eta ez zuen alderik aurkitu. Beraz, mendetasunean alderik ez dago gizon eta emakumeen artean,
|
baina
emakumeek gizonek baino gehiago onartzen dute beren mendetasuna.
|
2016
|
|
Estimatzen ditugu emakumeen errezo arrandiarik gabeak, erlijioaren aldekoak direnean(...).
|
Baina
emakumeak gizon baten tokia eta tonua hartzen baditu, eta erreforma egile publiko bilakatu(...), uko egiten dio Jainkoak bere burua babes dezan eman dion botereari, eta izaera ez naturala hartzen du. Burdin sarera makurtzea eta mulkoa erdi ezkutuan gordetzea da mahatsondoaren edertasuna eta indarra; hortaz, baldin eta mahatsondoak erabakitzen badu zumarraren moduan burujabea izatea eta itzala ematea, bada, orduan, fruitua emateari utziko dio, eta, ez hori bakarrik, lotsaren lotsaz eroriko da, eta desohorean geratuko, hautsetan.
|
2017
|
|
Eta ez dik lotsarik ematen.
|
Baina
emakumeen aurrean gizonak beti sendo agertu behar dik. Ze, gu ere negarrez hasiko bagina, zer bilakatuko lirateke dohakabe horiek?
|
2019
|
|
halako gizarteetan, emakumea Estatuarentzat zen, ez norbanakoarentzat, eta amatzat hartzen zuten soil soilik, erotismorako inolako zirrikiturik gabe.
|
Baina
emakumea gizonari emana zaionean haren ondasun izateko, gizonak eskatzen du haragia presente egotea emakumearengan, bere faktikotasun hutsean. Emakumearen gorputza ez da hautematen subjektibitate baten irrada gisa, baizik bere immanentzian sorgorturiko gauza gisa; gorputz horrek ez du munduaren gainerako ezer islatu behar; ez du ezeren promesa izan behar, ezpada bere buruaren:
|
2020
|
|
Emakumeen kasuan, gizonek baino gutxiago balio dutela sinistuko ez balute, biolentzia zuzena errazago atzemango litzateke, emakumeen partetik batez ere, eta tratu txarrak identifikatzea euria identifikatzea bezain erraza izango litzateke.
|
Baina
emakumeek gizonek baino gutxiago balio dutela, gizonen objektua direla, etab. gorpuztutako ideia horiek ez baleude objektibatuak, hau da, sistema produktibo, ekonomiko, instituzional, sozial eta kulturalean ez balira birsortuko, ideia horiek desagertuko lirateke epe ertainera: estaturik edo erakunde objektibaturik ez duten nazioekin gertatzen den moduan, edo diruaren balioaren kasuan, banku zentralek eta erakunde lotesle eta aginpidezkoek ez balute ziurtatuko gizartearen pertzepzioan diruak balio bat duela eta balio zehatz bat gainera, diruak balioa galduko luke (Goikoetxea, 2015).
|
2023
|
|
Baina, iritzi hori gezurtatu egin dute, besteak beste, emakume komedia idazleek. Beste ikerketa askok gizonak emakumeak baino umoretsuagoak bezala jarri dituzte,
|
baina
emakumeak gizonak baino umore hartzaileagoak direla erakutsi dute (Edwards eta Martin, 2010). Gizonek txiste gehiago kontatzen badituzte ere, emakumeek barre gehiago egiten dute (Provine eta Yong, 1991).
|
|
Aldi berean, genero ideologiak ekintza aktibistaren estrategien eta errepertorioen determinatzaile gisa jokatzen du (Asal et al., 2013). Nazioz gaindiko azterketek erakusten dutenez, emakumeek eta gizonek antzeko inplikazio mailak dituzte protesta jardueretan,
|
baina
emakumeek gizonek baino aukera handiagoa dute konfrontaziorik gabeko jardueretan parte hartzeko. Aldiz, ohikoagoa da gizonek ekintza erradikaleko errepertorioetan parte hartzea (Dodson, 2015).
|