2012
|
|
Kasu horretan, deiak desbideratzeko, telefonoa eseki gabe uzteko edo erantzungailua jartzeko aukera aztertu da. Lana harrera lekuan egiten ez bada, ezin izango zaio telefonoa hartzeari utzi,
|
baina
beti dago barkamena eskatzeko aukera,, barkatu, itxaron pixka batean mesedez, eta antzeko esapideak erabilita.
|
|
Dena den, ikasgelan minusbaliatu psikiko edo fisiko larriak dituzten haurrak ditugunean, prestakuntza berezia duten pertsonen laguntza dugu. Ikasgelan integratzen saia gaitezke,
|
baina
beti ezin izango diote besteen jarduera erritmoari jarraitu.
|
|
Bestalde, hezitzaileak, familiarekin batera, haurrak janzteko duen autonomia landu ahal izango du. Autonomia hori sustatu egin behar da,
|
baina
beti haur bakoitza berezia dela eta familia berezia duela kontuan hartu behar dugu, eta, horregatik, ezin diegu haur guztiei maila bera eskatu. Animatzeko hitzek eta benetako laguntzak haurra indartzeko balio dute.
|
|
Egia da Denial Of Service (DoS? Zerbitzu Ukapenaren Eraso) baimendu duen puntu ahulen bat izan duela,
|
baina
beti izango da ataka jakin batean entzuten ari den aplikazio bat baino seguruagoa.
|
2014
|
|
Egokiena landarea jaso bezain laster landatzea litzateke,
|
baina
beti ez da horretarako aukerarik izaten (lurra prestatu gabe, bustita, denbora gutxian sartu ezin den arbola multzo handia, etab.). Hotzak, eguzkiak eta haizeak landareak kaltetzea ekidin behar da (batez ere sustraiak); baita landatu aurretik ernetzen hastea ere.Hori dela eta, sistemarik onena zangan lurperatu edo gordetzea da.Kontua da landare mazoak beren sustraiekin ildo edo zanga baten hondoa...
|
2015
|
|
– Arau orokorrak dio likidoak ez direla jarri behar produktu lehorren gainean,
|
baina
beti hartuko dira kontuan ontzi bakoitzaren pisua eta erresistentzia.
|
2016
|
|
Hasieran, ikuspegi soziokritikoa da animazio soziokulturalaren diskurtsoarekin ondoen uztartzen dena,
|
baina
beti ez da posible izaten.
|
|
Eragiketak egin ditzake,
|
baina
beti errealitate konkretu bati,, objektu, konkretu bati buruz (fisikoak, moralak, afektiboak edo sozialak).
|
|
Hitz egiten ikasi baino askoz arinago komunikatzen da jada haurtxoa: lehenengo, begiradaz; gero, keinuen bidez, eta, geroago, seinalatuz;
|
baina
beti egiten du helduari zerbait adierazteko asmoz. Haurtxoak, eskua edo atzamarra erabiliz zerbait seinalatzen duenean, zera adierazten du:
|
2017
|
|
Kolorea bere testuinguru ikonozkotik edo denotatibotik atera daiteke, eta, abstrakzio bat eginda, haren egoerarik puruenera eraman daiteke. Horrela, kolore eskematikoa nahierara erabil daiteke, tonu eta ñabardura guztiekin,
|
baina
beti kolore laua izango da. Funtzio eskematikoaren barruan kolore enblematikoa eta seinaletako kolorea dauzkagu.
|
|
Tipografiak mota askotakoak izan daitezke, modernoak edo klasikoak, biribilduak edo geometrikoak,
|
baina
beti diseinuaren gainerako elementuekin bat etorri behar dute. Elementu horiek kontuan hartuta aukeratu dugu tipografia.
|
2018
|
|
Frontala, ilea begietatik oso bereizita edo aldenduta jaiotzen denean. Kasu honetan ere, kopeta ileekin zuzentzen dira, eta joriak izan behar dute, luzeak edo motzak,
|
baina
beti aurpegi osoarekin proportzionalak izanik.
|