Emaitzak: 2
2013 | ||
Garbiñe Bereziartua – Ingurune euskalduneko gazteak eta hizkuntza idatzia, eskolan eta eskolatik kanpo dute berehalako mezuetan erabiltzen den hizkuntza okerra eta kaltegarria dela (Oxford Learning, 2006; Lee, 2002). | Baina beste aditu batzuk (Lewis & Fabos, 2005; Merchant, 2001; Spatafora, 2008; Tagliamonte & Denis, 2008) uste dute jargoi bat besterik ez dela, alegia, ingeles hizkuntzaren garapeneko prozesu soil bat. Beste batzuk, berriz, (Crystal, 2001; Davis & Brewer, 1997) oraindik haratago doaz eta diote kaltegarria ez izateaz gain, onuragarria eta osagarria dela; sarearen bitartez egiten den komunikazioan garatu diren hizkuntza egitura berriek hizkuntzaren aldaera berri bat (new media language) sortu dutela. | |
2014 | ||
Edonola ere jarraitzen dut ekintzan sinesten, baina oraingoan etxe barnekoa eta ez moztailea izan du mugimenduak, eta horregatik komunekoa amaitutakoan zirtzartki igurtzi dut hankartea Z ren hortzen kontra, atzamarrak aluarekin oheko burusi tolestuaren aurka zanpatuz, badut gailurik baina oinarrizkoenari eutsi nahi izan diot, nerabetan intuizioz ikasitakoari, teknika garatugabeena izanagatik konexio harrigarriak lotzen baititu nire gogoan, nerabetan ez nekien arren egiten nuena zergatik egiten nuen ezta nola izendatzen zen ere, ziur ez nuela masturbazio deitzen hori hitz lodia baita eta garai hartan patio hartan mutilak besterik ez baitziren masturbatzen eta bestalde, paja? esaten zioten, hala ere ez zeukaten zalantzarik batere jardueraren jatorriaz, bilakaeraz, helmugaz; izan ere, zurrun ehundutako sistema oso batek sustatzen zuen hankartean sentitzen hasiak zirenaren normaltasuna (horrek dakarren guztiarekin) eta onesten zuen artean pitilin itxura zuen kirten suabe eta arrosa haren sexu grinarako eskubidea; isil gordeka | baina besteok aditzeko moduan mintzo ziren deskubritzen ari zirenaz, harro, soilik ahapeka aipa daitezkeen aldizkari eta filmek oinarrizkoena erakusten zieten, nor noiz nola desiratu, eta azalpen grafikoak motz gelditzekotan anaiengandik edo kirol taldekoengandik edo adinkide bixiagoengandik jasotzen zuten nahi adina argibide. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
baina | 2 (0,01) |
Lehen forma
Argitaratzailea
ELKAR | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
baina beste | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
baina beste aditu | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |